Sharnaaz Baru Dedah Pasal Cerita Sebenar, Kali Ni Dayah Bakar Tampil Bersuara Pertahankan Sharnaz Ahmad

Seperti kita ketahui, Sharnaaz Ahmad telah memuatnaik video penjelasan sebenar mengenai kes tahanan reman yang melibatkan dirinya berhubung dakwaan mencdrkn orang awam di sebuah kondominium di Segambut dua minggu lalu. Terbaharu, pengacara dan penyanyi, Dayah Bakar menerusi Insta Stories nya menyatakan bahawa dia sebagai jiran mengetahui perkara sebenar yang berlaku dan menitipkan harapan agar kebenaran akan terungkap. “Penjelasan ringkas supaya tak speculate macam-macam. Kami tahu apa yang jadi but it’s best jika statement datang dari Sharnaaz sendiri. So. here you go. FYI, Sharnaaz jiran yang baik. May the truth prevail dan semoga dipermudahkan semuanya.”-Kata Dayah. Tambahnya lagi, Dayah juga memberikan komen di hantaran Sharnaaz dengan menegaskan bahawa dirinya berada di pihak pelakon terkenal itu. “Saya #TeamMamu, jiran kami jiran baik! Jangan macam-macam.”- Komen Dayah

 

Sharnaaz Ahmad baru-baru ini telah memuatnaik video di Instagram yang menjelaskan bahawa dia tidak melakukan sebarang kekerasn seperti menmbk, memjk, menndng perut orang lain seperti yang diuar-uarkan orang ramai. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sumber, Murai.my. PERHATIAN, Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Tolong Pertahankan Pengawal Keselamtan, Terkejut Bila Sharnaaz Ahmad Bongkarkan Cerita Sebenar. GENAP seminggu dibebaskan daripada tahanan reman, pelakon Sharnaaz Ahmad akhirnya tampil menjelaskan situasi sebenar berhubung isu dirinya didakwa melakukan kekerasan terhadap penghuni di sebuah kondominium di Segambut baru-baru ini. Sharnaaz menegaskan dia yakin dirinya tidak pernah menmbk, menckk, memjk atau menendang perut individu berkenaan seperti didakwa sebelum ini. Sebaliknya kata aktor ini, dia hanya membantu meleraikan pergdhan antara individu tersebut dengan pengawal keselamatan yang didakwa melarang sasaran membawa masuk minyak masak. “Saya turun dan melihat satu perblhn sedang berlaku yang mana penghuni itu bertengkar kerana tidak dibenarkan membawa masuk minyak masak. “Saya cuba mempertahankan pengawal keselamatan berkenaan kerana tidak boleh melihat orang ditindas.

 

“Di sini saya menegaskan saya tidak memjk atau menndng perut individu berkenaan ataupun mnckk dan mnmbknya. Itu semua karut dan saya yakin saya tidak buat,” katanya. Saya cuba mempertahankan pengawal keselamatan berkenaan kerana tidak boleh melihat orang ditindas. Sharnaaz berkata, buat masa ini hanya kenyataan secara ‘surface’ (dasar) boleh diberikan dan dia masih menunggu keputusan daripada pihak mahkamah. Penjelasan ini juga katanya dibuat atas nasihat peguam dan pihak polis selepas genap seminggu dia dibebaskan daripada tahanan reman. Pada 20 Jun lalu Sharnaaz dibebaskan daripada tahanan reman selama tiga hari selepas didakwa terlibat dalam insiden kekecohan di sebuah kondominium di Segambut. Dalam pada itu, pelakon berusia 36 tahun itu turut menyeru kepada orang ramai untuk tidak menghukum atau menghakimi tanpa bukti kukuh. “Saya bukan hendak cakap saya baik atau bagus, cuma apa yang saya ingin katakan di sini adalah jangan terus membuat konklusi apabila ada orang masuk reman. “Pihak polis telah memberikan kerjasama dan begitu juga daripada saya. Semoga perkongsian ringkas dan padat ini dapat menjernihkan keadaan ini,” katanya.

 

Sumber: era

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*