Terus Tanya Siapa Sebenarnya Ira Kazar Pada Dia, Tapi Ini Respon Syamsul Yusof Sampai Buat Pak Nil Tergamam

Ramai yang sudah tahu mengenai kontroversi yang melanda rumahtangga Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana. Kedua-duanya memiliki nama dalam industri hiburan tanah air. Dikatakan rumah tangga mereka mempunyai masalah disebabkan oleh orang ketiga iaitu seorang wanita dikenali sebagai Ira Kazar. Kontroversi ini bersambung dan kini Puteri Sarah Liyana sendiri sudah pun mengfailkan smn terhadap orang ketiga tersebut.

Bagaimanapun menerusi rancangan Hard To Heart Syamsul Yusof hadir dalam sesi rakaman. Untuk info, rancangan ini adalah berkonsepkan bual bicara yang dikendalikan oleh Datuk Aznil Bin Haji Nawawi atau lebih mesra dengan panggilan Pak Nil. Dalam rancangan ini Pak Nil tanya Syamsul Yusof tentang kontroversi yang melandanya kini. Berikut antara paparan yang dikongsikan semula oleh pengguna TikTok dan telah meraih perhatian ramai.

 

Rakaman Pak Nil tanya Syamsul Yusof tentang kontroversi tersebut bagaimanapun telah membuatkan warganet tidak berpuas hati dengan jawapan diberikan. Mungkin ada sebab mengapa jawapan figura pengarah tersohor ini sebegitu. Di ruangan komen, rata-rata warganet tinggalkan reaksi mereka mengenainya seperti berikut:

“Kalau lah betul, moga sampai satu tahap kebenaran akan terbongkar. Kita sebagai orang luar, doa baik2 je. Tak jawab tapi hadirkan diri dalam program Pak Nil dah tentulah dia tahu dalam program ni dia akan ditanya soalan sama macam Shuk peliknya dia datang tapi tak jawab. Aku ingat aku je tak faham rupanya Pak Nil pun tak faham huhu sol sol”.

 

Sumber: Era Kini

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*