ViraI Video Wanita Buat ‘Live’ Facebook Ketika B0nceng Motosikal Sebelum M4ut DiIanggar SUV

Seorang wanita dilaporkan men1nggal dun1a selepas motosikal yang ditunggangi suaminya dil4nggar kenderaan utiliti sukan (SUV) di Kilometer 10 Jalan Kunak-Tawau pada 11 Julai lalu.

 

M4ut Dil4nggar SUV

 

 

Menerusi laporan dari Berita Harian, mangsa yang berusia 38 tahun disahkan men1nggal dun1a di lokasi kejadian manakala suaminya, 39 tahun serta anaknya berusia tujuh tahun mengalami keced3raan r1ngan. Menurut Ketua Polis Daerah Kunak, Superitendan Sabarudin Rahmat, s1asatan awal mendapati kem4langan membabitkan motosikal jenis Yamaha 135 LC dan Proton X70.

 

Setibanya di tempat kejadian pemandu Proton X70 dikatakan, telah memotong sebuah kenderaan di hadapannya dan pada masa sama, motosikal yang ditunggang bersama dua pembonceng dari arah bertentangan cuba membelok ke kanan untuk masuk ke simpang kanan jalan sebelum dil4nggar.

 

Ak1bat pel4nggaran itu menyebabkan penunggang motosikal telah terc4mpak ke bahu jalan manakala kedua-dua pembonceng dan motosikal ters3ret kira-kira sepuluh meter.

 

Difahamkan, pemandu SUV dan isteri tidak mengalami sebarang kec3deraan dan s1asatan lanjut masih dijalankan termasuk mengesan saksi kej4dian.

 

Namun apa yang menyedihkan adalah wanita terbabit dipercayai sempat membuat siaran langsung di Facebook sebelum kejad1an cem4s itu berlaku. Menerusi video tersebut, kelihatan wanita itu memegang telefon bimbit semasa membonceng motosikal yang ditunggangi si suami. Turut kedengaran adalah suara kanak-kanak dipercayai anaknya menang1s memanggil wanita itu yang mungkin sudah tidak sedarkan diri.

 

Video

https://www.facebook.com/100004530467651/videos/991072021566153/

 

 

Sumber: Jutawan kini

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*