“Depan Saya Sebenarnya..”Ramai Menang1s Tengok Babak Tekup Mulut, Beto Ded4h Rahs1a Di Sebalik Tabir

Kuala Lumpur: Babak Mat Kilau menekup mulut Wahid lakonan Beto Kusyairy yang men4han em0si ketika isterinya, Rokiah (lakonan Zarina Zainoordin) dibvn-vh kej4m tent3ra Br1t1sh dilakukan dengan imag1nasi tinggi dua pelakon berkaliber itu dalam filem Mat Kilau : Keb4ngkitan Pahlawan.

Beto berkata, ketika melakonkan babak itu, dia bersama Datuk Adi Putra (Mat Kilau) perlu menggunakan imaginasi dan perasaan kerana babak Rokiah dibv-nvh itu tidak wujud di depan mereka.

“Apabila kita ‘sh00t’ babak itu, kamera berada di depan saya dan Adi. Depan saya sebenarnya tak ada apa-apa yang jadi. Semuanya imaginasi,” katanya dalam sesi temu bual bersama stesen radio Mediacorp Ria 897 menerusi segmen Paparazzi Pagi.

Menurut Beto, babak lakonan Zarina diseksa dan dibv-nvh sebenarnya dijalankan pada hari yang berbeza.

“Babak di mana Zarina yang melakonkan watak Rokiah ditarik dari atas rumah, ditol4k, dit3nd4ng, dipij4k p3rvt, dit1k4m, semua itu berlaku pada hari lain,” katanya.

Babak penuh em0si itu menerima pujian daripada peminat Beto memandangkan lakonannya turut memberikan em0si k3$ed1han kepada setiap penonton.

VIDEO :

Menurut Beto, ketika merakamkan babak ditekvp mulut oleh Mat Kilau, sebenarnya tiada apa yang berlaku di depan matanya. Dia hanya menggunakan imaginasi untuk mengalirkan air mata sehingga menyentuh hati penonton.

Perkongsian ini ternyata mengundang rasa kagum netizen. Mereka memuji kehebatan pelakon yang orang ramai tak tahu.

Pergh, rasanya memang ramai yang seb4k bila tengok babak Wahid dan Rokiah ini kan? Tapi rupa-rupanya ini yang berlaku di sebalik tabir. Hebat!

 

Sumber: Jutawan Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*