Dah Hilang Sabar, Tular Wanita Dedah Hempas TV Gara Gara Kantoi Suami Menjalinkan Hubungan Dengan Gadis PUBG

Macam macam sebab kini yang menjadi punca kepada keberantakan rumah tangga, terkini, seorang wanita hilang sabar selepas mendapati bahawa suaminya menjalinkan hubungan dengan gadis yang di kenali melalui permainan PUBG.

Kikis duit suami

Menerusi satu hantaran milik mommy.lara di laman TkTok, seorang wanita dilihat dalam keadaan berang sedang menghempas sebuah televisyen sambil berulang kali memarahi suaminya. Aku dah cakap dah… aku dah cakap dah kan. Jangan main PUBG, kau ini memang lah. Menerusi ruangan komen, wanita tersebut mendkwa bahawa gadis yang suami nya kenali dalam permainan PvBG itu telah mengikis duit suaminya. Menurut nya, bapa kepada 3 orang anak itu bukan.lah seorang yang ber.duit, membuat kan dia lebih berang lagi kerana lelaki itu sanggup ‘pasang dua’.

Nak cari empunya badan

Dalam satu hantaran video yang berbeza, wanita tersebut menulis pada kapsyen bahawa dia nekad ingin mencari gadis yang menjalinkan hubungan dengan suaminya itu sehingga jumpa. Menjengah ke ruangan komen, rata rata warganet kurang setuju dengan tindakan wanita itu yang ‘meny.rang’ pemain wanita PvBG, sedang.kan suaminya yang ‘membuka pintu ‘.

 

 

 

Sumber : Awattsyeikh

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*