[Terkini] ‘Syahid Buatmu Sygku..’ Baru Bbrpa Hari Bsalin Ank Ketiga,Ustzah Zawani Prgi Mngejut.

Langkawi : Kegembiraan sebuah keluarga menyambut kedatangan cahaya mata baru bertukar dengan trgedi yang memiIukan hati.

Sbak dan piIu pemerg1anmu Ustazah Nur Zawani Ahmad yang mniggaI dunia awal pagi tadi kira kira jam 2 pagi di Hspital Langkawi selepas baru beberapa hari meIahirkan cahayamatanya yang ketiga.

Ustazah Zawani merupakan guru SK Padang Mat Sirat Langkawi menghmbuskan nfas terakhir awal pagi tadi. Iaporan awal yang belum disahkan memaklumkan arwh mengalami sa.wan dan de.mam namun tidak dapat dipastikan punca sebenar.

Mengikut suaminya Ustaz Anas jnazah isteri akan dibawa balik ke Hspital Alor Setar dari Langkawi selepas subuh pagi tadi untuk bdah si.asat.

Apa yang berlaku mengun.dang piIu keluarga dan sahabat handai arwh yang meIuahkan rasa sdih atas pemerg1annya disaat sedang berpntang bersalin anak ketiganya.

Berehatlah wahai kak noni, Kakak yang sangat soft spoken dan suka tersenyum, Ustazah Zawani binti Ahmad mninggaI semasa masih dalam pantang anaknya yang ketiga.

Moga syahidlah dikau wahai kakak, moga Allah tempatkan Kak noni bersama orang orang solehah Kuatlah wahai sahabat seperjuangan, Ustaz Anas dalam meneruskan kehidupan bersama anak anak.

Ustazah Zawani (senior Pengajian Islam IPG Perlis) Manakala Suaminya Ustaz Anas (Sahabat sekelas Pengajian Islam IPG Perlis,Semoga kita semua ma.ti dalam husnulkhatimah, Amin -Wan Nur Athirah.

Telah kembali ke RahmatuIIah, sahabat saya Nur Zawani Bt Ahmad Noni Zawani pada awal pagi semalam, ku.rang lebih jam 2 Pagi di Langkawi, Sahabat sahabat kenalan arwh di SK Mergong 2, SMKAK, IPG Perlis, pohon doa buat arwh dan keluarga.

Arwh wani masih dalam berpantang anak ke-3. Semoga Allah mengam.punkan d0sa-d0sa beliau, ditempatkan di dalam Syurga Allah SWT – Amer Sameer.

Sama sama kita doakan agar Ustaz Anas dan keluarga kuat menghadapi ujian dan dimudahkan segala urusan dalam pengurusan Jnazah. Doakan akan Almar.humah dia.mpunkan segala d0sanya dan ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Al fatihah.

 

 

 

Sumber: Dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*