Terpak$a “Paused” Scene Sebab Rasa Sebak! Sherry Ibrahim Sedih Dengan Watak Yang Dibawa

Semua sedia maklum, lakonan Sherry Ibrahim dalam Teduhan Kasih kasih sebelum ini telah berjaya meninggalkan impak kepada peminat dan penonton yang menonton drama tersebut.

Terl1bat Dalam Drama

Sherry yang kini sedang giat menjalankan perniagaan sendiri mengakui bahawa dia tidak akan meninggalkan dunia lakonan yang terlebih dulu mengangkat namanya kerana padanya dua-dua sama penting.

Kini Sherry telah terlibat dalam satu drama, Wanita Milik Tuan Putra melalui slot Akasia di TV3 jam 7 petang.

Dalam drama ini, Sherry (Tania) telah diberikan tugas untuk memegang watak antagonis dimana dia merupakan seorang wanita yang cuba untuk merosakkan rumah tangga antara Putra (Hisyam Hamid) dan Bunga (Intan Najuwa).

Berkongsi Di Sebalik Tabir

Di Instagram miliknya, dia ada berkongsikan mengenai di sebalik tabir pembikinan drama tersebut dan scene terbaru yang dilakonkannya adalah ketika dia meminta Bunga untuk menggugurkan kandungan.

Satu-satunya scene yang tidak perlu Tania rasa sedih tetapi selepas scene saya tolak Bunga untuk gugurkan kandungan itu saya dalam kesedihan. Sebab itu saya terpa$sa berhenti seketika dialog saya sebab rasa sebak…

Dia menyatakan dalam scene lakonan tersebut, dia terpak$a memberhentikan seketika dialog kerana berasa sebak memikirkan ada manusia yang sangup dan tergamak melakukan perkara sama seperti dalam watak yang dilakonkannya.

Minta Dijavhkan

Bukan itu sahaja, Sherry juga turut berdoa agar dirinya dijauhkan daripada mempunyai sifat seperti watak yang dilakonkan tersebut.

Perkongsian tersebut telah mendapat pujian netizen dan ramai yang bangga dan memuji Sherry kerana berjaya membawa watak antogis dalam drama tersebut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*