[Terkini] Atlet Datuk Abdul Latif Romly Selamat Bergelar Suami Dengan Sekali Lafaz.

Setelah lebih setahun mengikat tali pertunangan akhirnya jaguh sukan olahraga negara, Datuk Abdul Latif bin Romly,25, telah menamatkan zaman bujangnya dengan Nabila Farhana binti Musaidi,25, hari ini.

Dalam satu hantaran video siaran langsung yang dimuat naik di laman Instagram miliknya, Latif berkongsi momen akad nikah yang berlangsung secara sederhana dihadiri oleh keluarga dan sahabat terdekat.

Atlet pemegang rekod sukan paraIimpik dalam acara lompat jtuh T20 ini tampil kacak dalam persalinan baju melayu rona putih sedondon dengan isterinya yang tampil anggun mengenakan busana kebaya disertakan dengan layah panjang.

Sah dengan sekali lafaz, pasangan tersebut dinikahkan berwalikan bapa pengantin perempuan dengan mas kahwin sebanyak RM1312 tunai.

Isterinya Nabila merupakan seorang graduan dalam bidang pendidikan dan kini sudah pun berkhidmat sebagai guru di saIah sebuah sekolah di Lembah Klang.

Sebelum ini pasangan yang sama-sama berasal dari Perlis ini mengikat taIi pertunangan pada 23 Oktober 2021. Mereka berkenalan sewaktu sama-sama mengikuti pengajian di Sekolah Menengah Kebangsaan Syed Alwi, Kangar.

Tahniah!

 

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*