Berpeluang Ke Taiwan, Peminat Sangka Ayda Jebat Makan Sup Kat4k Di Sana

Mungkin kerana penduduk di Taiwan berbangsa Cina, maka masih ada sebahagian rakyat Malaysia skeptikal dengan cabaran mencari makanan halal di destinasi tersebut sekaligus ramai yang ragu-ragu untuk melancong ke sana.

Menerusi laporan Getaran, pelakon dan penyanyi, Ayda Jebat yang berkesempatan melawat Taiwan diajukan pertanyaan oleh pengikutnya di laman sosial mengenai makanan yang dijamah ketika berada di sana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

“Apabila saya kongsi saya berada di Taiwan, ada yang mesej saya di Instagram bertanya adakah saya makan kat4k semasa di Taiwan.

“Mungkin, dalam pemikiran mereka jika ke Taiwan, maka kita akan makan hidangan eksot1k sedangkan Taiwan adalah negara yang sangat mesra Muslim.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

“Sepanjang lapan hari di Taiwan, ada banyak restoran makanan halal dan sedap boleh didapati dengan mudah.

“Ada pelbagai hidangan halal tak kisahlah juadah asli Taiwan, makanan Thailand, Jepun dan Indonesia semuanya lengkap di sini,” katanya yang menjalani penggambaran Salam Taiwan di Taipei, Taiwan baru-baru ini.

@aydajebat Sebelum, selepas kahwin dan bila dah ada anak manyak beza ya.. korang sama tak? 🤣 #aydajebat #nabilmahir #fyp #suamikuatkentut #kentutpunyahal ♬ original sound – Ayda Jebat

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*