“Dia memancing bersama kawan, dapat ikan dan selepas itu…” – Anak Fauziah Nawi hiIang, dikhuatiri lem@s di Sungai Mela, Kuala Lipis

ANAK kepada pelakon, Fauziah Nawi iaitu pengarah filem Pitt Haniff hiIang dan dikhuatiri lem@s ketika memancing di Sungai Mela, Jerantut, Pahang pada Sabtu.

Isterinya yang juga pelakon Farah Ahmad mengesahkan mengenai kemaIangan itu dan memberitahu pencarian sedang dilakukan oleh pihak berku@sa di l0kasi kej@dian.

“Saya isteri kepada Pitt Hanif nak beritahu berita yang anda dengar itu benar. Saya dalam perjalanan ke Sungai Mela, Jerantut, Pahang.

“Kejad!an berlaku tengahari tadi, itu gambar boat sebelum terbel@h dua yang dikongsi dalam grup Whatsapp memancing sebelum kejad!an.

“Dia memancing bersama kawan, dia dapat ikan dan selepas itu…,” katanya menerusi laman Instagram.

Pitt baru selesai mengarahkan filem Coastguard, baru-baru ini.

Dalam pada itu, Farah turut memohon orang ramai mendoakan kesejahteraan suaminya itu.

“Saya tahu awak kuat, awak tunggu saya. Insya-Allah, Allah akan bantu selamatkan Pitt. Allah dengar, alam juga dengar. Doakan semuanya selamat.

“Perlu doa semua dan semoga yang baik-baik,” ujarnya.

View this post on Instagram

Maaf xdapat layan semua. #prayforpitthanif

A post shared by Farah Ahmad (@ifarahahmad) on

Berita mengejvtkan mengenai Pitt atau nama sebenarnya Mohd Firdaus Mohamad Hanif turut dikongsi oleh beberapa rakan-rakan artis di media sosiaI.

Dilap0rkan kini usaha penc@rian sedang giat dilakukan oleh pasukan keselamatan.

Usaha mStar untuk menghubungi Fauziah Nawi tidak berjaya kerana panggilan tidak dijawab.

Sumber:Mstar

View this post on Instagram

I know u @pitthanif Be strong. Insyaallah kita akan jumpa. Masa jalan masuk jalan kat jambatan farah rasa farah rasa Pitt ada. Be strong tau. Bomba terpaksa stop usaha pencarian hari ini sebab dah lewat akan sambung esok. Terima kasih kawan2 yg dtg dr kl, bomba dan orang kampung. Insyaallah kita jumpa yer pitt. Because i know u my man. Farah tunggu ok. #prayforpitthanif

A post shared by Farah Ahmad (@ifarahahmad) on

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*