“Apa rasa dia” – Resepi Terbaharu Boba Tea Campur Ub4t Batuk Buat Netizen Terkejut

Boba Tea masih lagi menjadi kegil4an rakyat Malaysia tidak kira kaum. Kehadiran bermacam-macam jenis kedai boba tea yang tumbuh bagai cendawan selepas hujan mencetuskan fenomena dalam negera kita.

Banyak pengusaha boba tea merekacipta resepi baru yang kena dengan tekak penggemarnya. Dan daripada itulah timbul variasi baru dalam penghasilan boba tea. Resepi apa korang tanya, resepi boba tea campur ub4t batuk. Ya ub4t batuk. Kalau korang tak percaya, korang boleh tengok tweet dekat bawah oleh @ikarbertweet ni.

Apa rasa dia?

Admin pun tertanya-tanya apa rasa dia? Kita tau ubat batuk boleh buat mengantuk, maknanya kalau minum boba tea yang campur ub4t batuk ni boleh terus tidur ke macam mana? Lagi satu concern admin, berapa banyak dia letak? Tak takut overd0se ke?

Ini pun boleh jadi persoalan jugak. Macam mana kesan selepas tu. Aduh confuse admin. Takpe kalau admin ada jawapan nanti admin share ye.

Admin pun fikir something macam ni gak. Yang admin tahu, orang guna ub4t batuk ni untuk cakoroi atau dalam air k3tum. First time ni dengar campur dengan boba tea.

Ohh okayy, baru tahu, terima kasih untuk penjelasan ni. Ada leaflet rupanya. Kena kaji lebih ni.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*