Cerita Dengan Umie Aida Adalah Titik Hitam Dalam Hidup – Erra Fazira

PELAKON dan penyanyi Erra Fazira menganggap k0ntr0versi antara dia dengan pelakon Datin Seri Umie Aida sebagai titik h1tam dalam hidupnya.

Erra atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek, 45, berkata dia bagaimanapun mengambil isu tersebut secara positif dan menjadikan ia satu pengajaran yang paling bermakna dalam hidupnya.

“Saya memilih untuk berdiam diri atas keputusan saya sendiri. Apa-apa pun saya mengambil perkara yang berlaku ni sebagai satu titik hitam dalam hidup saya.

“Saya berharap dan tolong doakan juga agar perjalanan saya lebih baik dan InsyaAllah. Saya hanya mahu teruskan hidup dengan lebih baik, produktif, tenang dan damai.

“Banyak yang saya belajar dan ia satu pengajaran yang paling best dalam hidup. Apa yang berlaku, Ianggar lubang atau dinding, kita buat apa sekali pun, ia ya bukan pelajaran yang tak bagus. Semuanya bagus bagi saya,” katanya.

Erra jadikan ia sebagai pengajaran.

Erra ditemui ketika majlis pelancaran program bual bicara Mingguan Wanita di Bens, The Gardens Mall, Kuala Lumpur pada Rabu.

Pada 13 Jun lalu, Umie menerusi laman Instagramnya mendedahkan dirinya dikhian4ti seorang sahabat baik.

Menerusi catatannya itu, Umie berkata dia tidak berniat untuk menga1bkan mana-mana individu namun beranggapan dirinya mempunyai hak untuk meluahkan rasa kecewa.

Susulan itu, Erra mengakui kesilapannya meIukai sahabatnya itu telah memohon maaf buat kali ketiga.

Erra turut memberitahu Umie pernah menghubunginya bagi menyelesaikan keme1ut yang melanda mereka.

Erra dan Umie pernah bersahabat baik.

Dalam pada itu, apabila ditanya adakah apa yang berlaku meIukai hatinya, pelakon yang pernah popular menerusi filem Pasrah memberitahu biarlah rasa duka itu disimpannya sendiri.

“Saya berduka atau tidak itu adalah cerita saya. Hal peribadi saya dan saya ada tempat untuk mengadu,” ujarnya.

Bagaimanapun persengket4an antara Umie dan Erra akhirnya menemui titik noktah apabila kedua-duanya bersemuka bagi menjernihkan keadaan.

Umie atau nama sebenarnya Umi Khalsum Rahmad Ali, 46, yang enggan bermasam muka dengan Erra mengakui kini sudah berbaik semula selain turut meminta netizen agar tidak bercakap mengenai hal ini.

Umie berkongsi mengenai hal itu menerusi video bertarikh 14 Jun 2019 yang memaparkan kedua-dua mereka saling berpeluukan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*