Macam taraf Cef Wan, Sugu Pavithra did4kwa Ietak bayaran RM10 ribu sejam

Sejak tertuIarnya video masakan dan pribadi Sugu Pavithra sekeluarga, rakyat Malaysia dilihat sangat tertambat dengan kesederhanaan oleh Y0utuber suri rumah ini. Malah, perwatakannya dan kejayaannya juga menjadi inspirasi bagi kaum wanita  terutamanya suri rumah di luar sana.

Hari demi hari, rezeki suri rumah ini datang bagaikan tidak put0s-put0s. Bahkan baru-baru ini, Sugu Pavithra dan suami  dikhabarkan akan berpindah ke rumah yang lebih selesa selepas suaminya membuat keputusan untuk berhenti kerja sebagai buruh ladang bagi memberikan f0kus kepada penghasilan video masakannya di saluran Youtube.

Did4kwa minta bayaran RM10,000 per jam

Namun disebalik kejayaan Sugu Pavithra yang sering menghiasai berita-berita di media sosi@l, terdapat satu lsu kurang menyenangkan timbul yang terpaIit pada nama Sugu Pavithra nanti.

Pengendali program masakan di televisyen mend4kwa, Youtuber itu dikatakan telah letak harga bayaran yang tinggi sehingga mencecah RM10,000 bagi program masakan selama satu jam.

Bayaran yang diminta tersebut dikatakan setaraf dengan cef selebriter terkenal iaitu Datuk Datuk Redzuawan Ismail atau mesra dikenali sebagai Cef Wan.

Sugu Pavithra beri keterangan, tak nak masuk TV

Menurut kenyataan pasagan ini di lap0ran Astro Gempak,  mereka seboleh-bolehnya tidak mahu terlibat dengan sebarang program ranc@ngan masakan di televisyen. Bahkan, mereka kini tidak henti-henti menerima permintaan daripada orang ramai untuk ditemubual dan membuat program masakan.

“Jadual kami memang padat. Kami tidak mempunyai masa yang banyak selain perlu menguruskan keluarga. Jadi, apabila pihak berkenaan seperti mend3sak mahu kami lakukan, saya terus cakap harga sebegitu. Walhal, sebolehnya, kami tidak mahu terIibat dengan program di televisyen.” Jelasnya.

Hanya fokus pada video di Youtube sahaja.

Mereka suami isteri sememangnya hanya merancang untuk fokus kepada penghasilan video masakan di saluran YouTube Sugu Pavithra sahaja selepas ini.

“Tak mahu keluar di televisyen. Kalau boleh biarlah kami fokus dengan video masakan untuk dimuat naik di YouTube sahaja, cukuplah. Kami pun perlu hasilkan video setiap hari untuk channel kami, memang tak cukup masa.” Kata mereka lagi.

Sumber: Astro Gempak.

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*