Men!nggaI lepas bersalin, bapa gembira si kembar iras raut wajah arw4h isteri

Sebelum ini, sebuah berita mengenai seorang ibu muda yang men!nggal dunia ak!bat kompikasi selepas melahirkan cahaya mata kembarnya. Sudah hampir dua bulan Siti Nur Nasuha Shafie yang berusia 23 tahun telah pergi dijemput menghadap Ilahi.

Sudah tentunya, pemergian Siti Nur Nasuha ini memberikan tamparan hebat buat suamiya Syazwan Najmi Zulkarni yang tidak menyangkakan pemergian mengej0t arw4h isterinya pada ketika itu.

Kedua-dua kembar membesar dengan baik…

B@yi kembar perempuan pasangan ini iaitu Medina Safiya dan Medina Sofiya membesar dengan sihat dan membaik walaupun dilahirkan dengan keadaan pra-matang sekitar bulan Mac lalu. Malah, kedua-duanya dikhabarkan semakin m0ntel dan raut wajahnya mereka mula menyerupai arw4h ibu mereka.

“Peng0rbanan arw4h isteri menjadikan saya dapat bergelar seorang ayah dan saya tak akan sia-siakan setiap detik manis bersama si kembar kami.” Jelas bapa berusia 23 tahun ini kepada Harian Metro.

Ahli keluarga tak put0s-put0s melawat.

Sejak pemergian arw4h isteri tercinta, Syazwan Najmi Zulkarni menerima ziarah yang tidak put0s-put0s daripada ahli keluarga terdekat, setelah kerajaan memberi kebenaran untuk saling kunjung mengunjung untuk melihat keadaan si kembar.

Bahkan, ada juga pihak yang datang dan menyatakan hasrat mereka untuk mengambil bayi kembar berkenaan sebagai anak angkat mereka.

Arw4h Siti Nur Nasuha Shafie menghemb0s nafas terakhirnya di lCU tanpa sempat menatap dan memel0k kedua-dua anak kembarnya yang dilahirkan 31 Mac 2020

Sumber: Siti Rohana Idris ( Berita Penuh Harian Metro)

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*