Video Pergadvhan Nubhan Dan Isteri Tvlar, Ini Penjelasan Dia Bila Di Tanya..- Nubhan Ahmad

Sejak petang tadi hangat diperkatakan mengenai sebuah rakaman video penyanyi Nubhan Ahmad dan isterinya, Dr Afifah Hidayah Tawfek sedang bertengkar mengenai kereta hilang di kawasan khalayak ramai.

Menerusi Astro Gempak, Nubhan memohon agar memberi ruang kepadanya untuk menyelesaikan masalah rumah tangga bersama isterinya. Nubhan berkata dia perlu masa untuk bertenang buat seketika.

“Aduh pasal video tu biarlah dulu. Saya pun taktau nak cakap macam mana. Saya rasa biarlah saya selesaikan dulu rumah tangga saya. Bagi bertenang dulu,” katanya menerusi kiriman WhatsApp.

Video tular itu memaparkan Nubhan menunjal kepala isterinya kemudian menjerit sambil mencengkam kepala isterinya itu. Kedengaran Nubhan berkata,”Sekarang ini kan kereta tau, kereta hilang. Saya dah takda duit nak beli kereta. Faham tak?”

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang menimbulkan rasa kurang senang dengan tindakan penyanyi itu yang berpendapat tidak sepatutnya berkasar dengan wanita.

Bagaimanapun, ada yang beranggapan ianya sekadar lakonan semata-mata. Tidak kurang juga ada yang mend@kwa ia mungkin strategi pemasaran untuk melancarkan produk baharu.

Nubhan dan isterinya, Dr. Afifah Tawfek mendirikan rumah tangga pada Ogos 2015. Mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, Aafiya Kamilia dan Ahmad Aaffan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*