“Lepas ni tak payah la tengok video dia lagi, baru ada duit sikit dah pandai mabvk pukvI bini,” – Netizen kecewa tahu perangai sebenar suami.

Kec0h media sosial apabila seorang lelaki yang merupakan suami kepada pemilik akaun Youtube terkenal dek kerana resipi masakannya dikatakan telah ditahan kerana menyer4ng isterinya kelmarin.

Suami kepada Youtuber yang terkenal dengan program masakan, dikenakan perintah rem4n selama tiga hari mulai hari ini oleh Mahkamah Majistret di sini, kerana disyaki mend3ra isterinya.

Perintah rem4n terhadap lelaki berusia 29 tahun itu dikeluarkan oleh Majistret, Nabihah Mohd Noor.

Suuspek yang berusia 29 tahun itu dikhabarkan telah bert3ngkar di kawasan tempat letak kereta Hospital Raja Permaisuri Bainun Hospital (HRPB) Ipoh. Ia dipercayai berlaku selepas m4ngsa tidak menyebut nama suaminya ketika menerima satu anugerah baru-baru ini.

Pertelingk4han itu juga berpanjangan sehingga keesokan harinya di mana lelaki itu pergi ke hospital berkenaan untuk mencari adik isterinya.

Kemudiannya, seorang pengawal keselamatan menerima laporan bahawa seorang lelaki m4buk dengan memegang s4bit hendak memasuki salah satu wad hospital berkenaan.

Sumber sama menjelaskan yang susspek dipercayai mencari abang ipar isterinya susulan masaIah keluarga.

Lelaki yang memakai pakaian berwarna ungu dan digari itu, dibawa dengan van polis ke Mahk4mah Majistret, kira-kira jam 10 pagi ini.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner A Asmadi Abdul Aziz, ketika dihubungi mengesahkan tangk4pan lelaki terbabit.

“Polis masih meny1asat kejadian ini yang kita percaya berlaku kerana mas4lah dalaman keluarga,” katanya.

Pasangan terbabit yang sebelum ini tinggal di kawasan estet, berpindah keluar mendiami sebuah kawasan perumahan di sini selepas suami Youtuber itu berhenti kerja demi membantu isterinya secara sepenuh masa mengendalikan program masakan.

Dikatakan, pada hari Selasa lalu, Pavithra telah melawat saudaranya yang bersalin di h0spital Raja Perma1suri Bainun.

Suaminya yang m4buk ketika itu dikatakan telah memvkulnya selepas berg4duh kerana m4rah  Pavithra tak sebut namanya ketika menerima anugerah “Ikon Bandar Ipoh”.

Pavithra menerima anugerah tersebut pada Isnin lalu kerana kejayaan yang diperolehi di YouTube.

Rata-rata netizen yang membaca berita ini menebak bahawa gerangan Youtuber terkenal itu tidak lain tidak bukan ialah Sugu Pavithra yang kian meningkat naik kerana sering berkongsi video masakan menerusi saluran tersebut.

Walaupun tiada kenyataan rasmi yang dibuat oleh wanita tersebut, namun kebanyakan netizen percaya bahawa dia adalah m4ngsa yang disebut di dalam berita h4ngat ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebooksatkobaviral.com

Sumber : Harian Metro/Gf News

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*