Rakan setugas pergi menghadap ilahi, hari pertama persekolahan anak 4rwah dihantar Ketua P0lis PJ

Nama Ketua Polis Daerah Petaling Jaya memang tidak asing lagi dalam kalangan warganet kerana sikap kerendahan hati yang ditunjukkan oleh beliau amat mencvri perhatian pelayar internet.

Pada hari ini, menerusi Facebook rasmi Polis Daerah Petaling Jaya, YDH ACP Nik Ezanee Bin Mohd Faisal telah membuatkan orang ramai berasa terharu apabila menghantar seorang anak kepada anggota polis yang men1nggal dunia pada hari raya kedua tempoh hari.

Hantar anak anggota polis ke sekolah

Gambar beliau menghantar adik Nur A’lia pada pembukaan semula sesi persekolahan telah berjaya dirakam dan dimuat naik ke Facebook. Nur A’lia merupakan anak kepada allahy4rham Koperal Ahmad Sukri bin Sabang yang meninggal dunia pada usia 42 tahun kerana s4kit j4ntung.

Arw4h meninggalkan seorang balu dan dua orang anak iaitu seorang lelaki berusia 14 tahun dan perempuan 9 tahun.  Tugas menghantar anak-anak ke sekolah merupakan rutin harian allahy4rham sebelum ini.

Rakan setugas bapa turut serta

Menerusi sumber lagi, selain daripada Ketua Polis Petaling Jaya, rakan-rakan setugas allahy4rham turut sama menghantar adik Nur A’lia ke sekolah sebagai satu sokongan moral buat kanak-kanak tersebut.

Moga PDRM lahirkan ramai pegawai macam ni

Sehubungan dengan perkongsian murni itu, rata-rata warganet telah meninggalkan komen yang positif diatas muat niak itu. Rata-rata mereka memuji tindakan  dilakukan oleh Tuan Nik Ezanee yang begitu mengambil berat keluarga para anggota polis dibawah seliaannya.

Macam ni baru betul pegawai tinggi

Tersentuh hati

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber: OMM/Apa Cerita Tv

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*