Majlis makan-makan keluarga sempena tamat ‘lockdown’ berakhir tr4gedi… 14 disahkan positif, seorang jadi korban Cov1d-19

GARA-GARA menganjurkan majlis makan-makan dan perjumpaan kecil bagi meraikan tamatnya perintah berkurung, seramai 14 individu daripada keluarga yang sama disahkan pos1tif C0v1d-19, manakala seorang lagi men1nggal dunia akib4t w4bak berkenaan.

Lelaki bernama Tony Green menganjurkan pertemuan kecil di kediamannya selepas berbulan-bulan tidak bertemu dengan ahli keluarganya yang lain ekoran penularan C0v1d-19.

Bagaimanapun, pertemuan tersebut berakhir dengan tragis selepas 14 daripada mereka pos1tif C0v1d-19.

Ayah mentua Tony, Rafael Ceja terpaksa bergantung kepada ventilator sejak dua minggu lalu, manakala ibu kepada Ceja pula terkorban akib4t w4bak tersebut.

“Semua orang meyakinkan saya bahawa itu bukan salah saya, tetapi itu adalah kediaman saya. Saya tuan rumah, dan w4bak tersebar kerana idea saya yang mengumpulkan keluarga.

“Saya fikir semuanya akan baik-baik saja. Kami bahkan tidak keluar, hanya di rumah bersama. Saya mengalami masa yang sukar dengan apa yang berlaku,” kata Tony.

Tony sendiri terpaksa menerima r4watandi h0spital kerana w4bak tersebut, dan dia bersama saudaranya yang lain kini beransur pulih. – Metro.co.uk

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber : Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*