Bekas teman lelaki Alya Iman munculkan diri, mengaku silap – “Cukuplah komen negatif kepada saya dan isteri, hormatilah kami”

SEJAK minggu lalu, dunia hiburan kec0h dengan kisah pelakon baharu Alya Iman did4kwa menjalinkan hubungan sulit dengan ahli perniagaan berstatus suami orang dengan tujuan untuk mengikis harta lelaki tersebut.

Sepanjang 1su tersebut diperkatakan, ahli perniagaan itu yang dikenali sebagai Mahathir Mohd hanya ‘mengunci mulut’ dan membiarkan sahaja netizen menyer4ng laman sosial miliknya.

Bagaimanapun, setelah beberapa hari mendiamkan diri akhirnya Mahathir tampil bersuara dan berharap orang ramai berhenti meninggalkan komen negatif kepada dia dan isteri, dikenali dengan nama Penny Salman.

Mahathir berkongsi perkara itu di Instagram miliknya.

Menerusi posting bersama gambar anaknya, Mahathir mengakui kesilapan yang dilakukan dan mengucapkan terima kasih kepada netizen kerana mengambil berat tentang 1su rumah tangganya.

“Setelah dua hari saya membenarkan anda semua komen di ruangan yang disediakan, cukuplah segala nasihat, tom4han, fitn4h dan kata-kata hina yang anda semua tuliskan.

“Saya bersyukur atas ke keprihatinan anda semua terhadap keluarga saya. Jadi cukuplah komen yang negatif di media sosial saya dan juga isteri. Horm4tilah kami.

“Setiap manusia pernah lakukan kesilapan. Sekali lagi, terima kasih kepada semua netizen dan rakyat Malaysia yang prihatin,” tulis Mahathir menerusi Instagram.

 

Dulu saya muda dan naif, saya minta maaf kepada semua yang saya pernah s4kiti.

ALYA IMAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*