Terbongkar Harga Sebenar ‘Face Mask’ Yang Dipakai Neelofa, YDP Agong & Najib

Musim COVI1D-19 ni, face mask atau pelitup muka antara barang yang perlu sangat. Lagi-lagi bermula 1 Ogos ini, kerajaan mewajibkan penggunaan pelitup muka dalam pengangkutan awam dan di tempat awam yang sesak.

Sesetengah orang begitu cerewet dalam memilih pelitup muka yang sesuai. Dari harga murah hinggalah mencecah ratusan ringgit, pelbagai jenis pelitup muka boleh dibeli di platform membeli-belah secara dalam talian.

Sejak akhir-akhir ini, kita mula perasan bahawa pelitup muka yang satu ini telah mencuri perhatian netizen di Malaysia. Manakan tidak, ia telah di pakai oleh individu-individu yang berpengaruh seperti Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah,  bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak serta ketinggalan selebriti dan usahawan popular, Neelofa.

Mungkin ramai yang nak tahu, jenama apakah pelitup muka yang mereka pakai dan adakah harganya mahal?

Hanya Sekitar RM 50 Jer!

Jangan tak percaya, pelitup muka ini hanya berharga sekitar RM50 saja untuk 3 unit. Hasil pencarian di internet, pelitup muka ini adalah produk keluaran dari Xeralife yang ternyata berkualiti tinggi dan anda boleh dapatkannya di Shopee.

Pelitup wajah Xeralife

Pelitup muka Xeralife ini telah dibvktikan oleh Persatuan Sains Bioperub4tan (BMSA) di Jepun berkesan terhadap semua bentuk Inflvenza, termasuk selesema burung dan selesema b4bi.

Menurut tinjauan di laman sesawang rasmi Xeralife, pelitup muka Xeralife merupakan hasil teknologi dari Jepun. Ia membantu mencegah j4ngkitan kuman, meredakan alahan dan j4ngkitan pernafasan. Sudah semestinya ia juga mampu melindungi pemakai daripada wab4k Covi1d-19. Selain itu, tiada penggunaan bahan kimia berbahaya digunakan dalam pembuatan pelitup muka ini.

Pelitup muka ini terdiri daripada 4 lapisan yang sangat berkualiti, iaitu bermula dengan fabrik Spunbound, kemudian diikuti dengan penapis Xeralife, fabrik Meltblow dan terakhir Thermal bonded fabrik Polypropylene.

Selain pelitup muka, sebenarnya banyak lagi produk yang dikeluarkan oleh Xeralife termasuk produk kesihatan kulit, tekstil dan banyak lagi. Anda boleh berkunjung ke laman sesawang rasmi mereka di www.xeralife.com untuk dapat lebih info lagi mengenai produk mereka.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber : murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*