Shuk Sahar Did4kwa Cur4ng? Wanita D4kwa Terpaksa Gugvrkan Anak

Belum pun reda dengan 1su k3scur4ng melibatkan beberapa selebriti tanah air,terbaru muncul pula d4kwaan yang mengatakan pelawak dan penyampai radio Hot FM, Shuk Sahar yang dikatakan pernah cur4ng dengan isterinya.

d4kwa Terpaksa Gugvrkan Anak 

Menerusi laman Twitter, d4kwaan tersebut muncul selepas seorang pengguna laman itu mend3dahkan sikap bvruk seorang wanita dikenali sebagai Fara Salleh yang dikatakan gemar menggoda suami kepada orang lain.

Lebih mengejutkan, wanita itu bukan sahaja pernah menggoda Shuk, malah mend4kwa pernah mengandungkan anak kepada pelawak terkenal itu.

Dalam pend3dahan tersebut, rata-rata pengguna yang lain merasa terkilan kerana isteri Shuk, Rossalennah atau lebih dikenali sebagai Sera merupakan seorang isteri yang baik dan pihak ketiga itu cuba merosakkan kebahagiaan rumahtangga mereka.

Menurut pihak yang mend3dahkan 1su tersebut, tujuan dia berbuat demikian kerana berasa kasihan terhadap Sera.

antara suntingan perbualan kononnya dikatakan Shuk bersama ‘pihak ketiga’

Menerusi carian Murai.my menerusi perkongsian balas pengguna lain, difahamkan Sera sedia maklum mengenai 1su cur4ng tersebut dan pernah berinteraksi dengan Fara bagi membincangkan 1su mengenai Shuk.

Perbualan isteri Shuk bersama wanita tersebut

Netizen Banjiri Ruangan Komen 

Di akaun Instagram Shuk pula, ruangan komen pada posting terkiniya didapati sudah dinyahaktif.

Namun seperti yang dijangka,netizen terlebih dahulu membanjiri ruangan komen posting yang lain dengan pelbagai kec4man. Ketika ini masih tiada sebarang kemaskini mahupun ulasan dari pihak Shuk.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber : Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*