Baru Je Berpisah, Engku Emran Kini Rapat Dgn Atikah. Rupanya Wanita Ini Bukan Calang2 Gadis

Kecoh di laman portal hiburan Indonesia, insertlive.com dengan gosip bekas suami Laudya Cynthia Bella atau mesra disapa Bella, Engku Emran yang katanya sudah ‘move on’.

Ianya gara-gara ‘tagging’ kepada akaun Instagram milik Atikah Abu Bakar, Atikah@atikashburn yang dibuat Engku Emran di hantaran yang dimuat naik di laman IGnya bertarikh 22 Julai. Empat pemilik akaun instagram yang di’tagging’, hanya seorang sahaja wanita, manakala yang lainnya semua lelaki.

Pernah dinyatakan oleh Bella bahawa kumpulan berbasikal bekas suaminya itu semuanya lelaki, jadi peminat Bella menganggap agak luar biasa bila tiba-tiba muncul kelibat seorang wanita dalam aktiviti berbasikal Engku Emran.

Hasil ‘siasatan’ netizen di laman IG @atikashburn mendapati, Engku Emran telah mulai muncul di situ sejak 21 Jun lagi, namun bukanlah secara berseorangan tetapi berkumpulan.

Kredit foto : Instagram atikashburn

Ushawan Kaya Raya di Malaysia

Insertlive.com juga mengatakan Atikah merupakan seorang usahawan kaya raya di Malaysia dan memiliki perniagaan basikal.

Tidak dapat dipastikan kesahihan maklumat tersebut kerana hasil carian hanya mendapati Atikah sebelum ini pernah bekerja di bidang korporat dan di profil IGnya ada ditulis yang dia merupakan ‘brand advocate’ untuk @cyclist_wardrobe.

Kredit foto : Instagram atikashburn

Engku Emran dan Bella bernikah pada September 2017 dan pada Julai 2020, Bella memberikan kenyataan bahawa mereka sudah bercerai, namun tidak dinyatakan tarikh perceraiannya.

Akaun Instagram Wanita Ini Hilang Selepas Dikaitkan Dengan Engku Emran

Jika anda mengikuti Instagram Emran, bapa kepada Engku Aleesya ini menyibukkan diri dengan sukan berbasikal. Emran dan rakan-rakannya sering menjelajah pelbagai lokasi menarik di sekitar Kuala Lumpur dengan berbasikal. Tetapi akhir-akhir ini ada seorang wanita yang juga ahli kumpulan basikal yang mencuri perhatian.

Wanita itu bernama Atikah atau nama sebenarnya Atikah Abu Bakar itu. Berita ini muncul setelah Emran meletakkan tags akaun Atikah, @atikashburn ke dalam muat naik Instagramnya.

Posting itu segera menarik perhatian orang ramai dan banyak yang membuat spekulasi bahawa Emran dan Atikah menjalin hubungan yang istimewa. Ada juga tuduhan yang mengatakan Atikah sebagai orang ketiga di sebalik perpisahan Emran dan Laudya Cynthia Bella.

Akaun Instagram Atikah Hilang

Ketika berita ini menjadi sebutan peminat, tiba-tiba akaun Instagram Atikah hilang. Setelah dicari, akaun Atikah tidak dijumpai lagi. Namun tidak diketahui sebenarnya mengapa Atikah memadamkan Instagramnya.

Walaubagaimanapun, Emran dan Atikah tidak pernah bersuara menjelaskan hubungan mereka. Jadi apa pendapat anda mengenai hubungan antara Emran dan Atikah? Mungkin sekadar kawan biasa je tu..

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber: http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*