[VIDEO] Lihat Kota P0rak-Peranda, Gaben0r Beirut Menang!s Saat Ditemubual

Letupan yang berIaku pada jam 6 petang waktu tempatan di Beirut, Lubnan benar-benar mengge3mparkan dunia. Video let0pan tersebut yang begitu dasyat telah tersebar meluas di media sosiaI..

Menurut lap0ran awal, let0pan tersebut berlaku di gedung bunga APl di pelabuhan dan sudah mengak!batkan puluhan ny4wa terk0rban serta ribuan lagi terced3ra.

Temuramah gaben0r Beirut

Susulan daripada haI tersebut, Gaben0r Beirut, Marwan Abboud telah mengulas mengenai kejadian itu selepas ditemuramah oleh pihak wartawan. Apa yang menyebakkan ialah marwan tidak dapat menahan air mata setiap kali ditanya berkenaan let0pan tersebut.

Menang!s kenangkan kota

Menerusi perkongsian video yang tular di Twitter, kelihatan Marwan Abb0ud hanya menang!s setiap kali apabila mengenangkan kemusn4han yang berIaku dan kem4tian yang terjadi di Beirut ketika ini.

Harap kami kekal kuat

Dalam temuramah tersebut, Gabenor Beirut telah menjawab soalan dengan jawapan yang sangat hiba unutk didengar sebelum dia terus menang!s mengenangkan apa yang berIaku kepada kota tersebut.

“Kita perlu kekal kuat tetapi ini terlalu banyak untuk ditangani oleh satu popul@si. Tahan saja. Kami kuat, kami perlu kekal kuat.”

Wartawan: “Apakah fakta?”

Marwan: “Saya tidak mempunyai fakta, hanya benc4na ini di hadapan saya.”

Sumber: Twitter

Via borakdaily

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*