M1steri objek terbang disangka burung rupanya Manusia melambung akib4t Letvpan

Dunia: Saya yakin umum mengetahui bahawa sebuah Lubnan hari ini ditimpa oleh bale apabila satu letvpan besar telah berlaku di Negara tersebut.

Hari ini dunia dikejutkan dengan Satu letvpan telah meng3garkan pusat bandar Beirut, Lubnan hari ini telah memvsnahkan beberapa bangunan yang berada di sekitar bandar negara tersebut.

Menurut saksi kejadian, hampir ratusan orang mengalami kec3deraan dan menyebabkan keadaan h0spital setakat ini s3sak dengan mngsa letvpan.

Anggota peny3lamat dan orang ramai khuatir dengan mngsa yang masih terper4ngkap di bawah timbunan bangunan yang rvntuh tersebut.

Menurut Menteri Kesihatan Lubnan berkata sebuah kapal yang dipercayai membawa bunga ap1 meletvp di pelabuhan, walaupun ukuran letvpan yang didengar di seluruh negara tersebut menimbulkan kecurigaan di mana mungkin disebabkan oleh s3rangan r0ket atau pel3dakan bahan mudah terb4kar. Perbuatan tersebut diklasifikasikan sebagai sengaja atau sebaliknya.

“Manusia Terbang”

Dalama perkembangan terkini, tular pula gambar yang disangkakan burung terbang, rupanya manusia yang m3lambung ke udara ak1bat dari k3san letvpan

Temuramah gabenor Beirut

Susulan daripada hal tersebut, Gabenor Beirut, Marwan Abboud telah mengulas mengenai kejadian itu selepas ditemubual oleh pihak wartawan.

Apa yang menyebakkan ialah Marwan tidak dapat menahan air mata setiap kali ditanya berkenaan letvpan tersebut.

Menerusi perkongsian video yang tular di Twitter, kelihatan Marwan Abboud hanya menangis setiap kali apabila mengenangkan kemusn4han yang berlaku dan kem4tian yang terjadi di Beirut ketika ini.

Harap kami kekal kuat

Dalam temubual tersebut, Gabenor Beirut telah menjawab soalan dengan jawapan yang sangat hiba unutk didengar sebelum dia terus menangis mengenangkan apa yang berlaku kepada kota tersebut.

“Kita perlu kekal kuat tetapi ini terlalu banyak untuk ditangani oleh satu populasi. Tahan saja. Kami kuat, kami perlu kekal kuat.”

Wartawan: “Apakah fakta?”

Marwan: “Saya tidak mempunyai fakta, hanya bencana ini di hadapan saya.”

Letvpan dipercayai berlaku di pelabuhan bukan sahaja mengakib4tkan kemusn4han di kawasan itu, impaknya menyebabkan keros4kan pada beberapa bangunan lain yang terletak beberapa kilometer dari lokasi letvpan itu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : My Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*