“Patutlah kena g1git, Ini Rupanya…”

Kanak-kanak sememangnya dilahirkan dengan sifat nakal tambahan pula ketika mereka sedang membesar. Pasti ada sahaja perkara yang membuatkan ibu bapa berasa pening kepala melayan karenah si anak. Namun begitu, ibu bapalah yang perlu mencorakkan diri mereka agar tidak menjadi keterlaluan sehingga sukar dibendung.

Baru-baru ini, tular sebuah foto yang dikongsi oleh seorang lelaki yang dikenali sebagai @fxkhrudeen dimana terdapat kanak-kanak lelaki sedang mengg1git emaknya menerusi gambar berkenaan.

“Patutlah kena gigit rupa rupanya dia pijak kaki budak tu”, kata pemilik akaun tersebut. Menerusi gambar berkenaan, budak yang dipercayai anak kepada wanita itu sedang menggigit tangan miliknya. Setelah diperhatikan dengan betul-betul, rupa-rupanya jelas sekali wanita terbabit telah memijak kaki budak lelaki terbabit.

Terdapat juga segelintir warga netizen turut membayangkan betapa s4kittangan mereka sekiranya digigit oleh budak berkenaan sama seperti di dalam gambar tersebut.

Ternyata, posting itu menjadi perhatian warga netizen yang rata-ratanya terhibur melihat kejadian terbabit. Tweet berkenaan juga telah meraih sebanyak 9.6 ribu tanda suka dan 6.4 ribu ulang kicau beserta komen di ruangan lelaki tersebut.

“Hahaha ingat lepas pijak nak senyap ea…”

gigit

“Okay boleh rasa s4kitdia tu…”

gigit
gigit
gigit

“Aku rasa mcm ni. Mak tu ajak ambil gambar. Budak tu main lari2…”

gigit

“Aku dah puas gelak tengok dia gigit…”

gigit

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Press

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*