“Kerana D3ndam, Nyaris Dibvnuh”..- Salman Khan

Aktor Bollywood Salman Khan telah menjadi sasaran g4ngster terkenal bernama Lawrence Bishnoi. Malah, keselamatan Salman juga terganggu setelah mereka mengintai rumahnya sejak awal tahun 2020.

Bukan itu sahaja, penembak tepat itu juga selalu mengikuti pergerakan Salman. Rancangan pembvnuhan dikatakan gagal kerana w4bak v1rus kor0na (C0v1d-19) yang menyukarkan penjen4yah untuk meneruskan agendanya.

Bagaimanapun, polis berjaya menangkap seorang pen3mbak tepat bernama Rahul itu pada hari Sabtu, 15 Ogos 2020. Polis mengatakan bahawa Rahul telah mengintai gerak geri Salman sejak Januari 2020 untuk rancangan memBvnuhpelakon berusia 54 tahun itu.

“Selama s1asatan dijalankan, ternyata Rahul telah melakukan perjalanan ke Mumbai pada bulan Januari untuk melakukan pengintaian untuk memBvnuhSalman Khan. Dia pergi ke rumah pelakon itu di Bandra untuk tujuan itu dan tinggal di kawasan itu selama dua hari,”- kata pegawai polis Rajesh Duggal, yang dipetik oleh Indian Express.

Bukan itu saja, polis juga telah menahan empat suspek lain yang membantu Rahul mengesan Salman Khan. Telah diketahui bahawa sejak v1rus kor0na menyer4ng, Salman berada di rumah sawahnya yang terletak di Panvel.

Kerana D3ndam

Setelah dis1asat Rahul sebenarnya adalah orang bawahan Bishnoi, ketua geng yang kini berada di penjara. Dilaporkan bahawa Bishnoi ingin melenyapkan Salman kerana dibebaskan dalam k3spembunvhan Blackbuck atau Antelop (bin4tangbertanduk panjang seperti rusa) pada tahun 1998.

Bishnoi menyimpan dendam terhadap Salman dan telah menghantar anggota geng untuk memBvnuhSalman sejak tahun lalu.

“Rahul melakukan pengintaian atas arahan Bishnoi dan kemudian memberitahunya mengenai penemuan itu. Namun, mereka tidak dapat melanjutkan rancangan mereka ke tahap berikutnya kerana w4bak coronav1rus,”- kata Rajesh.

Telah diketahui bahawa Rahul telah memBvnuhempat orang dalam enam bulan terakhir. Inilah yang menjadikan geng itu sangat ditakuti dan dianggap bah4ya.

“Rahul telah dibawa ke m4hkamah dan dikembalikan ke tahanan polis untuk disoal s1asat,”- kata pegawai polis Sube Singh.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*