Ustaz Haslin Mohon Kepada Rakyat Malaysia Untuk Terus Doakan Kesihatan Ustaz Kazim Yang Sedang ‘Bert4rung’

Terdahulu, ramai yang sedia maklum mengenai tahap kesihatan penceramah terkenal, Dato’ Ustaz Kazim Elias, yang tidak menentu dan sering kali terpaksa dikejarkan ke hospital.

Dalam perkongsian di Facebook Ustaz Kazim baru-baru ini, memaparkan penceramah itu kini berada di hospital untuk menjalani proses angiogram.

Ustaz Kazim mahu kenal pasti peny4kit

Proses angiogram merupakan prosedur yang dilakukan dengan bantuan sinar-X untuk memperlihatkan salur dar4h arteri dan vena bagi mengenal pasti punca peny4kit beliau.

Ia digunakan untuk mendiagnosa salur darah pada kawasan badan yang merangkumi otak,leher, j4ntung, p4ru-p4ru, abdomen, ginjal, pelvis, tangan dan kaki.

Tolong doakan untuk ustaz Kazim

Malah berita itu juga dikongsikan rakan dakwahnya, Ustaz Haslin Baharim, meminta agar orang ramai menitipkan doa agar urusan sahabatnya itu dipermudahkan.

Semoga dipermudahkan

Dalam pada itu, rata-rata pengikut serta kenalan Ustaz Kazim, mendoakan agar segalanya berjalan lancar dan berharap agar pendakwah kesayangan ramai itu diberi kesembuhan.

Doakan ustaz Kazim segera sembuh

Macam Macam dug4an ustaz Kazim

Moga kembali sihat ustaz

Diharapkan, segala urusan rawatan ustaz Kazim berjalan dengan lancar dan diberi kesembuhan agar dapat meneruskan aktiviti dakwahnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : Dato’ Ustaz Kazim Elias/Transformasi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*