Fasha Sandha Update sesuatu yg mengejutkan di laman ig nya. Tak Sangka Rupa2nya Ini Yg Berlaku.

Buruk baik, susah senang adalah antara satu tahap sesebuah pasangan itu diuji. Terbaru, ramai yang sebak melihat  perkongsian video perkawhinan yang lain dari lain oleh Fasha Sanda. Pasangan selebriti yang bahagia Fasha Sandha dan Aidil Aziz ketika ini begitu serasi dan terutama Fasha walaupun bergelar selebriti terkenal namun mempunyai sifat rendah diri dan prihatin pada sesuatu hal.

Ini dibvktikan perasaan Fasha begitu terharu melihat sepasang pengantin yang melansungkan perkahwinan walaupun si suami kurang upaya demi cinta sejati si isteri membawa suaminya dengan berkerusi roda. Akhirnya Fasha tidak dapat menahan rasa terharu dan bergvguran air mata.

Tak pernah air mata turun tak berhenti. Jenuh juga tahan untuk sembunyikan. Gugur juga air mata melihat pengantin ni. Paling kagum dengan isteri yang menerima kekurangan suami, yang tiba2 kena stroke 3 kali sebelum berlangsungnya perkahwinan. Kuatnya Dan tabahnya Yin.

Tahniah diatas perkahwinan Dan kami doakan agar Perkahwinan ini kekal ke akhir hayat Dan semoga Alif cepat sembuh. Alif ni salah seorang kawan rapat dengan suami saya. Tahniah Alif & Yin. Rata-rata warganet mendoakan pengantin lelaki ini cepat sembuh dan kebahagian perkahwinan ini hingga ke akhir hayat.

bidadari_istana Ya Allah semoga cepat sembuh.. Begitu juga dgn saya. s4kitberpuluh tahun sukar utk di ub4ti. Suami kahwini saya dan jaga siang malam. Menerima apa adanya saya. Allah berikan kita pasangan hidup pasti ada hikmahnya. Tahniah atas perkahwinan sahabat awak. Semoga Allah permudahkan urusan mereka dunia dan akhirat.

alhaalfa alhamdulillahhhh jodoh rahsia allah bagusnya pengantin perempuan tu.. dayahbakar Cinta tanpa syarat.. inahedward Ayaq mata kami jatuh juga..bvkti cinta sejati kan..semoga mereka kekal hingga ke syurga..aminnnn.. mid_73  Sedihnya..sy pun baru lps kena minor str0ke tgn kiri..melihat suami menangis saat diser4ng str0oke sy tau dia takkan tgglkan saya walau sy mungkin x lg sempurna.. sha.kda Dia perempuan yg hebat..

Sumber : Ig Fasha Sandha via newscoviral

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Press

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*