Psnas Kena S0und Dgn Ank N0ra, Sekali Diva AA Ungkit Kisah Nora Sekeluarga

Kecoh satu Malaysia bila video anak Nora Ariffin bercmbu tular di media sosial.

Masing-masing tak cukup jari menaip nak bagi komen dan tak kurang juga bila golongan artis pun ada pendapat mereka tersendiri.

Di Twitter, Azwan Haji Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA lantang menyuarakan pendapatnya.

Isu membabitkan anak perempuan penyanyi N0ra Ariffin yang bercvmbu dengan seorang remaja lelaki hangat diperkatakan ramai.

Susulan penularan vdeo yang dikatakan dilakukan oleh remaja lelaki terbabit, anak sulung N0ra, Mohd Syakir Iman Johan tampil bersuara beberapa kali.

Sehingga akhirnya dua hari lalu, Mohd Syakir Iman atau lebih mesra dipanggil Iman, membuat kenyataan memaafkan dan memberi peluang kedua kepada remaja lelaki terbabit.

Hantaran terbaru Mohd Syakir ‘sound’ Azwan Ali

Sementara itu semalam, hantaran terbaru Iman, 27, sekali lagi mencvri perhatian ramai.

Ia dipercayai ditujukan kepada bekas pengacara dan personaliti TV yang pernah popular suatu masa dahulu iaitu, Azwan Ali.

” Budak berd0sa ada masa lagi untuk bertaubat dan berubah.

” Tua b4ngka kalau duk kumpul d0sa dari zaman 90an tu payah sikit la nak berubah. Moga diberi hidayah Allah SWT utk kembali ke jalan yg lurus buat AA sekeluarga.

” Jangan selalu sangat ikut jaIan beIakang naa.” tulis Iman.

Azwan Ali respon kata-kata Nourul pasal anak N0ra

Kenyataan Iman itu adalah sebagai respon balas beliau terhadap komen mel4mpau Azwan Ali yang memberi reaksi kepada kata-kata penyanyi Nourul Wahab.

Nourul sebelum itu pernah berkata mahu sun4tkan sekali lagi remaja lelaki yang terbabit dengan vdeo aksi bercivm dengan anak N0ra.

Sebagai respon, Azwan Ali atau lebih dikenali dengan Diva AA kemudian membalas dengan memuatnaik kata-kata yang tidak sepatutnya dikeluarkan oleh individu dikenali sepertinya.

” Fine, anak N0ra? Lebih j#j#k dari s#nd#l at 14 tahun, ko taknak sun4t again lak? Come on benda mksi4t, tak bertepuk sebelah tangan” tulis Azwan.

Hantaran Diva AA sebelum itu turut mendapat kec4man orang ramai yang menganggapnya tidak sensi1tif apabila mengeluarkan kata-kata kes4t.

Sementara itu, warganet dilihat bersetuju dengan Iman dan berpendapat tindakan boleh diambil terhadap Diva AA yang menulis perkataan bersifat menghiina anak perempuan N0ra.

DIVA AA S3erang IG Nora

Statusnya itu mendapat respon dari anak lelaki Nora dan dia membalas dengan menyatakan:

Ini menjadi punca perb4lahan antara kedua-duanya sebelum Diva AA bertindak dengan lebih agresif dengan ‘menyer4ng’ IG Nora pula.

Masih tak puas hati dengan respon anak Nora, Diva AA mengamvk lagi.

Di ruangan komen, ada yang mengecam Diva AA, tak kurang juga ada yang menyokongnya.

Marah betul Diva AA nampaknya. Asyik nak cari fasal je dengan semua orang. Diharap agar Diva AA banyak-banyakkan bersabar ya.

‘Bantu Kami Lindungi Masa Depan Mereka’ – Anak Lelaki Nora Mohon Henti Sebar Video Adik

APOLOG1IES FROM ZUHER TO ‘ANAK NORA’ & FAMILY

Assalamualaikum everyone. This post is to clear the air on the current issue involving my family. Let me say this in Malay ya guys?

Alhamdulillah, selepas beberapa hari kami terpaksa menanggung malu yg sangat besar akibat perbuatan dua anak muda yg masih mentah dan alpa, kami telahpun bertemu dgn adik Zuher dan ayahnya di Petaling Jaya semalam.

Ujarnya lagi, sebagai wakil keluarga dia mengakui adiknya melakukan kesilapan dan mereka sekeluarga akan berusaha mendidik adiknya menjadi lebih baik serta bertaubat di atas segala dosa yang dilakukan.

Henti sebar ai1b mereka

Walaubagaimanapun, tindakan adik Zuher utk merakam dan memuatnaik video-video tersebut di laman sosialnya adalah suatu keputusan yg sangat besar impaknya terhadap kedua buah keluarga.

Ibubapa adik Zuher juga akui kesilapan anak mereka dalam hal ini. Oleh itu, kami cuba mengambil langkah secara teratur dan tidak terburu-buru dengan harapan masa depan kedua-dua anak kecil ini tidak terjejas dengan lebih teruk.

Kami memberi peluang kepada adik Zuher dan keluarga utk bantu kami memulihkan nama baik keluarga kami, dengan usaha mereka utk mem-viral-kan video permohonan maaf ini agar semua rakyat Malaysia dapat menerimanya dengan hati yg terbuka.

Saya mewakili keluarga saya ingin mohon jasa baik anda semua utk bantu kami lindungi masa depan mereka dan berikan mereka peluang yg kedua. Mereka masih lagi anak-anak bawah umur (15 tahun) dan jika anda sebar video mereka, itu adalah sangat tidak bermoral.

Jika anda rasa mereka bersalah, maafkanlah mereka. Kita sebagai manusia tidak akan pernah terlepas daripada melakukan kesilapan, dan Allah swt juga Maha Pengampun. Tolonglah, bantu kami. Jadilah manusia yg berhati mulia. Terima kasih, Malaysia.

Anak sulung kepada penyanyi Nora juga berharap agar orang ramai tidak lagi menyebarkan aib yang telah dilakukan mereka. Dia mengharap kerjasama dan jasa orang ramai supaya melindungi masa depan mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MB

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*