[VIDEO] Wan Sharmila Terima Kejutan Cincin Dari Syazwan Zulkifly??

Keserasian gandingan dari pelakon Syazwan Zulkifly dan Wan Sharmila membuatkan peminat ‘merestui’ hvbungan mereka. Hvbungan mereka mula akrab selepas bergandingan dalam drama 7 Hari Mencintaiku sebagai Helmi dan Sofi.

Terbaru, kedua-dua pelakon ini melakukan Live Instagram bersama dan tak sangka Syazwan beri kejutan sweet kepada Wan Sharmila. Ada segelintir peminat seolah menghiidu hubungan percintaan mereka. Sweet betul Syazwan!

 

 

Rakaman live tersebut dikongsikan menerusi pengguna Twitter Asyqstna, memaparkan Syazwan Zulkifly memohon maaf kepada Wan Sharmila atas sebab tertentu. Kemudian, Syazwan mengvpah seseorang untuk memberikan sesuatu kepada Wan Sharmila ketika itu.

Apabila Wan Sharmila membuka kotak hadiah tersebut terdapat sebentuk cincin. Kata Syazwan, cincin tersebut sebagai tanda minta maaf.

You minta maaf lepas tu you bagi cincin? Cincin ni sebenarnya macam untuk orang kahwin tau. Kita kawan, bukan kahwin.

Bagaimanapun, Wan Sharmila kena pakai cincin tersebut sebagai tanda memaafkan kesilapan S

 

Secara tiba-tiba, Syazwan tiba di lokasi di mana Wan Sharmila melakukan Live Instagram. Ramai tertanya-tanya sama ada Wan Sharmila memakai cincin tersebut atau tidak?

Akhirnya, pelakon wanita itu menyarungkan cincin tersebut di jarinya sebagai tanda menerima permohonan maaf dari Syazwan. Sweetnya…

Sumber: Asyqstna

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber: OHBULAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*