Wanita Sarat Hamil Kembar Kegugvr4n Dalam N4h4s Setelah 15 Tahun Penantian Terkvburr

Hati ibu mana yang tidak lulvh apabila anak di dalam kandvngan menemui aj4l sebelum sempat dilah1rkan ke dunia. Keper1tan yang dirasai itu tidak mungkin dapat d1bayangkan. Begitulah nas1b yang men1mpa seorang wanita di Indonesia ini apabila cahaya mata kembarnya terk0rban dalam sebuah n4has jalan raya.

Menerusi laporan SuaraJogja.id, kejadian berkenaan berlaku sewaktu wanita yang dikenali sebagai Munipah dan suaminya Dur1 dalam perjalanan untuk menjual hasil kut1pan samp4h. Kenderaan yang dinaiki telah ‘dihent4m’ dari belakang sehingga menyebabkan kedua-duanya tercamp4k sebelum pemandunya melarikan diri.

Dalam traged1 tersebut, kedua-dua cahaya mata mereka disahkan sudah tidak berny4wa selepas si ibu mengalam1 keceder4an tervk di bahagian kep4la. Apa yang lebih menyed1hkan adalah, zur1at tersebut sudah dinanti-nantikan oleh suami isteri berkenaan hampir 15 tahun.

Walau bagaimanapun, mereka berdua bertindak untuk tidak melaporkan pemandu yang telah menyebabkan nah4s tersebut kepada pihak berkuasa. Suami isteri itu turut memberitahu tidak perlu permohonan maaf kerana baginya apa yang sudah terjadi pasti akan ada balasannya suatu hari nanti.

Sumber: JogjaSuara.id

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*