“Banyaknya Majlis Dia Pi” Netizen Kec3wa Dr Zul Tak Kuar4ntin, Jumpa Ramai Orang Dan Ada Tahnik Bayl Kembar!

https://twitter.com/rejaie/status/1313045663366569986?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1313045663366569986%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.kasiviral.kini.blog%2F2020%2F10%2F06%2Fbanyaknya-majlis%2FSemenjak berita tentang Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri disahkan positif Covid-19 tular di internet, ramai rakyat Malaysia bersuara dan menyatakan ketidakpuasan hati masing-masing terhadap beliau.1

Rata-ratanya akui sangat kec3ewa dengan Dr Zul yang selama ini sering dijadikan rujukan serta antara menteri yang ‘clean’ daripada isu-isu panas.

Pergi banyak tempat sejak pulang dari Sabah

Melalui Facebook, Dr Zul sendiri dedahkan yang beliau ada menghadiri banyak majlis sejak 24 September hingga Ahad lepas, 4 Oktober. Beliau meminta agar sesiapa yang menghadiri majlis dihadirinya untuk menjalani pemeriksaan saringan Covi1d-19 secepat mungkin.

Beliau dilaporkan menghadiri mesyuarat khas Majlis Keselamatan Negara yang membincangkan tentang Covid-19 di Bangunan Perdana Putra, Putrajaya yang turut dihadiri Perdana Menteri, Ketua Pengarah Kesihatan serta menteri kabinet yang lain pada 3 Oktober lepas.

 

Sampai trending di Twitter

Sejak semalam, nama Dr Zul menjadi trending di Twitter selepas ramai netizen meluahkan rasa marah, kecewa dan tidak puas hati kerana beliau tidak menjalani kuarantin seperti yang diwajibkan.

Melalui Twitter peribadinya juga, beliau turut berkongsi ke tempat-tempat atau majlis yang dihadirinya. Lebih membimbangkan netizen, antara majlis-majlis dihadiri Dr Zul ada beberapa di antaranya turut dihadiri oleh kanak-kanak!

 

 

Ada tahnik bayi1 kembar!

Menurut seorang pengguna Twitter, sebelum disahkan positif Dr Zul ada menghadiri majlis dan ketika itu sepasang suami isteri sanggup ke lokasi tersebut untuk meminta beliau tahnik bayi kembar mereka berusia 1 minggu.

 

Difahamkan, suami isteri itu sanggup datang dari Taman Melawati, KL ke sebuah surau di Bandar Baru Bangi untuk proses tahnik bersama Dr Zul itu.

Malah, perkongsian seorang wanita yang hadir di majlis berkenaan mendapat perhatian ramai di Facebook dan Twitter di mana rata-ratanya menyatakan kebimbangan terhadap bayi kecil tersebut.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber :LOBAK MERAH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*