Di simbah Air Milo Oleh Brader Kereta Biru, Petugas Tol Tampill Beritahu Cerita Sebenar

Kecohh di media sosial hari ini mengenai seorang petugas tol disimbahh air milo sewaktu tengahh bekerja.

Menerusi ruangan komen dari facebook info roadblock/jpj, individu bernama faten ini berkongsi ceritaa seorang lelaki yang pada mulanya ingin menambah nilai touch n go tetapi diberitahu bahawa laluan yang lelaki ini masukk tidakk ada nilai tambah.

Tak ada an-gin, tak ada ri-but, biar apa sekalipun alasan lelaki ini, adalah tidak wajar untuk dia menyimbah air minuman pada jurutol wanita yang hanya menjalankan tugas.

Menceritakan semula kejadian itu, mgsa yang dikenali sebagai Faten berkata, kejadian itu berlaku pada jam 7.30 pagi Isnin (5/10/2020) di pondok Tol Lebuhraya Kesas.

Video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) itu kini viral di media sosial dan mengundang banyak reaksi netizen yang menge-cam tindakan lelaki yang tidak beradab lagi bi-adab itu.

 

 

Cerita Dia Macam Ini

“Pukul 730am dia masok line faten minta nak topup, faten cakap sini touch n go sahaja takde topup, topup lorong sebelah, dia nak juga topup katanye”

“Faten suruh dia bayar 2 ringgitt sahaja tapi dia berkerrass nak juga topup sebab dia kata nak lalu tol depan takde tempat topup”

“Pukull 9.20 dia lalu lagi sekali dengan bawa air milo ais dia tuu, minum sambil cakap lain kali jangan suka suka nak kenaakan orang teruss simbahh”

Komen Dari Orang Ramai

Tp tulah.. Tol kata pergi RNR topup tp mesiin dia x terima duit kertass plak..pergi stesen mnyk msin topup tng rosakk.. Dah xblh kluar tol.. Brenti kt kaunter kena jln pergi kaunter hujung.. Dh org belakang pandang jakii je… Moral of stories.. Ikut jln dlm lah senang.. Hahahaha

Harap PLUS dan tol2 lain boleh banyakkan kaunter dan tempat topup di setiap tol. Buat masa ni, melimittkan tempat topup sebab nak galaklkan orang awam pakai RFID bukan jalan yang terbaikk sebab rfid pun tak stabbil lagi ni. Kesiaan orang tol. Tak pasal2 kena simbaah air.

Buat rpot polis ajerlah.. Dia ingat bleh blah cam tue ajer ke.. 2/3 hari lagi kena anggkut msk lookap lah.

Tagune betul janttan yang bawak perodua Brazeer tu..air milo mahal kot..hmm.

Sumber : InfoRoadBlock/OMAdmin

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobAviral.com

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*