Lihat ibu tidak bernywa di depan mata, dua beradik hanya mampu saling memelvk

Setiap orang tentunya belum bersedia kehilangan ibu bapa mereka. Walaupun tahu mereka semakin menua tetapi perasaan takvt kehilangan itu sentiasa ada.

Tapi lebih sedih kalau kehilangan mereka itu berlaku di depan mata, bagai tiada kata yang mampu terluah hanya t4ngisan pengganti kata.

Kemal4ngan berlaku di depan mata

Menerusi perkongsian pengguna laman Facebook Nurfa Ray, beliau berkongsi beberapa keping gambar kemalangan antara sebuah kereta dan motosikal, tapi bukan itu yang menyentuh hati, akan tetapi gambar pelukan seorang abang yang memelvk erat adiknya ketika itu yang sangat mencvri perhatian.

 

Rupa-rupanya, menurut perkongsian Nurfa kemal4ngan yang berlaku itu adalah melibatkan seorang wanita yang menaiki motosikal manakala dua orang anak ini pula adalah anak kepada wanita terbabit.

Peluk adik dengan kuat

Jelasnya, anak lelaki wanita terbabit dikatakan dalam perjalanan menghantar adiknya namun berhenti melihat kemal4ngan di hadapannya. Tak terduga j4sad yang yang sudah tidak berny4wa itu adalah ibu mereka.

Tanpa meluahkan kata-kata, remaja lelaki itu jatuh reb4h men4ngis memelvk seeratnya adik yang masih kecil itu.

Tulisnya lagi, tidak boleh bayangkan bagaimana jika anak-anaknya berada di tempat dua beradik itu namun berharap agar dikuatkan semangat.

Perkongsian ini mendapat perhatian dari warganet yang rata-rata turut bersimpati dan mengucapkan takziah kepada kanak-kanak terbabit.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*