Suami turut menerima bukti vide0 kecur4ngan Nadia dgn dua lelaki sekali gus yg dihantar oleh seseorang.

Suami turut menerima bukti vide0 kecur4ngan Nadia dgn dua lelaki sekali gus yg dihantar oleh seseorang.

Suami Ded4h Nadia Brian Cvrang Dengan Dua Lelaki

Hangat diperkatakan mengenai perg0lakan rumah tangga pelakon Nadia Brian apabila suaminya, Muizz Nasruddin memuat naik gambar hitam putih ketika hari bergelar suami berserta status seolah dirinya dikhi4nati.

Tampil membuka mulut mengenai kem3lut rumah tangganya, Muizz mengesahkan mereka masih lagi suami isteri namun tidak lagi tinggal sebumbung sejak tiga bulan lalu. Ujarnya, bukan dia mengh4lau isterinya keluar namun Nadia engg4n untuk kembali.

“Kami masih suami isteri, ketika ini. Cuma, saya dan Nadia sudah tidak tinggal sebumbung sejak hampir tiga bulan lalu.

“Saya tak pernah mengh4lau Nadia keluar pada dari rumah. Malah, saya berkali-kali mengajak Nadia untuk kembali tinggal bersama. Namun, isteri men0lak dan membuat keputusan untuk tinggal di rumah ibunya,” katanya kepada BH Online.

Menjelaskan mengenai luahan hatinya di Instagram itu, Muizz berkata ianya adalah benar bahawa dia dih-ina dan dia-niaya. Katanya dia sudah cuba untuk selesaikan mas4lah rumah tangga mereka namun Nadia tidak mahu bekerjasama.

“Entri saya dalam IG bukan cerita rekaan. Saya memang dih-ina, diha-lau, dikh-i4nati dan dia-niayai. Saya cuba menghubungi ibu dan keluarganya untuk menyelesaikan mas4lah antara saya dengan Nadia dengan baik. Namun, semuanya hanya si4-si4.

“Saya sedaya upaya mahu menye-l4matkan rumah tangga, tetapi Nadia tidak mahu memberi kerjasama,” katanya.

Dalam pada itu, lebih mengec-ew4kan Muizz mended4hkan dia turut menerima bukti vide0 kecu-r4ngan Nadia yang dihantar oleh seseorang.

Cvrang Dua Lelaki

“Nadia bukan cu-r4ng dengan seorang, tetapi dua lelaki. Saya ada bukti yang cukup. Saya berada dalam posisi yang betul,” dakwanya.

Sementara itu, Nadia yang dihubungi engg4n memberikan sebarang k0men mengenai perkara itu kerana menganggap lsu perg0lakan rumah tangga cukup peribadi, selain keadaan p4nd3mik C0Vl9.

Kem3-lut rumah tangga pasangan itu mula menjadi perhatian apabila mereka tidak lagi berkongsi gambar bersama di laman sosi4l sejak Ogos lalu namun Nadia menafikan d4kwaan hubungan mereka sedang dil4nda mas4lah.

Nama kena petik, punca rumah tangga Nadia Brian berg0lak. Ini reaksi Aidit

Baru-baru ini Muizz juga ada memuat naik gambar dan kapsyen berb4ur kekec-3waan sehingga mengundang pertanyaan dalam kalangan netizen.

Muizz dan Nadia Brian atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi, 29, mendirikan rumah tangga pada 9 November tahun lalu di Magica Hall, Shah Alam.

Timbul d4kwaan mengatakan Aidit Noh dikatakan menjadi punca perg0lakan rumah tangga Nadia Brian dan suaminya, Muizz Nasruddin, pelakon itu men4fi-kan sekera-snya d4kwaan tersebut.

Aidit berkata dia tidak tahu menahu tentang perkara itu serta tidak mahu melayan desas desus mengaitkan namanya sebagai orang ketiga hanya kerana mereka bergandingan menerusi drama, Sweetie Nanie.

Saya Tak Tahu Apa-apa

“Saya t4k k4cau isteri orang. Saya hanya buat kerja. Ini lumrah dunia seni, kami berlakon sahaja. Saya tak tahu apa-apa. Itu m4salah rumah tangga mereka, tidak ada kena mengena dengan saya. Saya hanya jalankan tanggungjawab sebagai pelakon, itu sahaja.

“Lebih baik saya fokus jaga kesih4tan dan diri sendiri. Saya tak ada nak jadi orang ketiga atau nak r4mp-as isteri sesiapa,” katanya kepada Utusan.

Terdahulu, nama aktor itu dikaitkan dengan mas4lah rumah tangga Nadia selepas suaminya memuat naik gambar serta luahan rasa kec3-wa dengan tanda pagar ANvsNB sekaligus mencetuskan persoalan dikalangan netlzen.

Bagaimanapun, Nadia berkata itu mungkin suaminya hanya meluahkan rasa isi hatinya dan memohon semua pihak mendoakan kesejahteraan rumah tangganya

Ogos lalu, Nadia men4fikan d4kwaan rumah tangga yang dibina bersama suami sedang berg0lak ia berikutan pelakon itu tidak lagi memuat naik gambar bersama selepas kali terakhir pada Aidilfitri lalu.

Jelasnya, dia tidak berapa gemar berkongsikan hal peribadi di media sosi4l. Ujarnya, jika tidak memuat naik gambar bersama tidak semestinya tak bahagia

Sekepas dari itu Perkongsian suami kepada pelakon Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin menjadi perhatian ramai apabila memuat naik gambar serta kapsyen berb4ur kekec-3waan.

Menerusi entri itu. Muizz meluahkan perasaan tiada apa yang lebih meny4ki-tkan daripada dikhi4-nati, dikec-ewakan dan dih-ina oleh orang tersayang

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

sumber: https://www.bharian.com.my/thethulars

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*