[7 FOTO] Makin Terserlah Muka Orang Melayu, Wajah Terkini Anak Oksana Voevodina Jadi Buah Mulut

Pada akhir November 2018, pernah heboh tentang khabar angin Sultan Muhammad V diketahui telah bernikah dengan Miss Moscow 2015, Oksana Voevodina. Namun, tidak ada kenyataan rasmi dari pihak Istana untuk mengesahkan hal ini.

Menurut laporan Dailymail.uk, Oksana bernikah secara Islam pada bulan Jun 2018 di Kota Bharu, Kelantan. Sementara majlis resepsi pula berlangsung di Russia untuk keluarga dan teman-teman Oksana.

Pada 21 Mei 2019, dia melahirkan seorang putera yang diberi nama Tengku Ismail Leon Petra. Namun, pada 1 Julai 2019, ada laporan mengatakan Sultan Muhammad V mencer4ikan isterinya dengan talak tiga.

Dipetik dari Mail Online, Oksana tidak mahu mendedahkan alasan percer4ian itu. Dia hanya ingin menekankan bahawa Ismail adalah zuriat Sultan Muhammad V. Oksana bersedia untuk mengambil tindakan undang-undang dan tidak keberatan mengambil ujian DNA.

Baru-baru ini, Oksana memuat naik foto Leon yang kini sudah memasuki usia setahun 5 bulan di Instagram. Dia terlihat bahagia bersama anaknya walau harus menyandang status sebagai ibu tunggal.

Ternyata, ramai yang memuji Leon yang semakin lama terserlah wajah orang melayu.

KOMEN NETIZEN :

Sebelum ini Oksana pernah menjawab pertanyaan dari netizen status agama Leon.  Oksana berkata dia tidak menetapkan status agama Leon buat masa sekarang dan menyerahkan sendiri keputusan itu kepada anaknya apabila menjadi dewasa kelak.

Sebelum ini Oksana meletakkan nama anaknya sebagai Tengku Ismail Leon Petra namun sudah di ubah menjadi Ismail Leon. Bagaimana pandangan anda, betul ke Leon ada rupa orang Melayu?

Sumber : murai.my

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*