[FOTO] ‘Macam Oksana’ – Tekad Tinggalkan Dunia Hiburan, Penampilan Terbaru Sana Khan Jadi Perhatian

Di Instagram, pelakon popular Bollywood iaitu Sana Khan, telah mengambil keputusan untuk berhijrah dan memberitahu bahawa dia bakal meninggalkan dunia hiburan buat selama-lamanya.

Susulan daripada itu, Sana telah memadam kesemua gambarnya yang mempunyai kaitan dengan dunia Bollywood. Jelasnya, dia hanya mahu mendekatkan diri dengan agama selepas ini. Alhamdulillah!

In the name of Allah

Saya minta semua mendoakan supaya Allah menerima taubat saya dan memberi saya keampunan untuk meneruskan kehidupan. Selepas ini saya akan menghabiskan sisa-sisa kehidupan dengan mengikuti segala ajaran pencipta. Saya juga ingin mengucapkan selamat tinggal buat dunia hiburan.

Sana Khan yang berusia 33 tahun pada tahun ini berharap keputusan yang dibuat olehnya itu tepat dan berdoa agar Allah menghapuskan dosa-dosa yang pernah dilakukannya sebelum ini.

Cantiknya!

Indahnya ciptaan Tuhan

Sana memulakan kariernya sebagai pelakon pada tahun 2005. Sepanjang tempoh itu, dia telah membintangi lebih daripada sepuluh buah filem dan drama televisyen. Antara filem yang berjaya membuatkan namanya dikenali ramai ialah ‘Jai Ho’. Di samping itu, Sana antara pelakon yang kerap disenaraikan dalam beberapa anugerah terbesar di India dan Asia.

Sumber: Sana Khan via Ohbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*