“Alasan Pes4kit K4nser” Raih Pendapatan Lumayan, Akhirnya Dihidu Netizen!

 

Siapa sangka, dengan menggunakan alasan sebagai pes4kit k4nser p4ru p4ru tahap 4, mampu meraih pendapatan yang lumayan. Bagaikan tidak percaya, namun itulah realitinya.

Bagi pengguna laman sosial facebook yang menggunakan nama samaran Cahaya Jannah, atau nama sebenarnya Roshaya Bt Isnin, beliau mengambil kesempatan dari rakyat Malaysia yang pemurah dengan mengemis simpati netizen.

REPORT POLIS DAH BUAT

 

 

Bukan sedikit yang dimintanya, selain alatan perub4tan, beliau juga dikatakan tidak segan silu meminta barangan mewah seperti kereta, tudung2 mahal, blander jus, wheelchair electronik malah meminta bantuan netizen untuk menyambut harijadi cucunya!

Perbuatan terkutvknya ini akhirnya terbongkar bila netizen dapat menghidu kehidupan mewah beliau yang dikatakan sudah mampu memiliki kenderaan mewah sebanyak 2 biji, renovate rumah, dan terkini, meraikan pernikahan anaknya dengan begitu meriah sekali. Tidak mustahil, beliau menggunakan duit sumbangan masyarakat yang simpati terhadap nasib yang menimpanya.

CANTIK RUMAH BARU AKAK

     SEBELUM

SELEPAS

Menurut pengguna facebook yang menggunakan nama Kai Auburn, beliau telah lama menghidu perbuatan terkvtuk ini lalu mengajak netizen tampil membuat laporan polis supaya beliau di ambil tindakan oleh pihak berkuasa.

SENANG KAN BUAT DUIT

 

 

Di laman facebook Kai Auburn ada di lampirkan banyak bukti yang menunjukkan pengemis simpati itu telah banyak mengaburi mata pihak2 yang telah membantunya mendapatkan dana perubatan.

Sebelum ini, Puan Roshaya dikatakan telah memperdaya netizen dengan mengatakan beliau ingin meminta sumbangan untuk kim0terapinya yg dikatakan bernilai RM7000. Namun setelah disedari oleh pihak Hospital Muar, puan Roshaya akhirnya tampil memohon maaf. Beliau mengaku telah memperdaya masyarakat sedangkan raw4tan kim0terapi itu hanya percuma!

KOMEN NETIZEN:

Reda dengan ins1den terbabit, beliau tidak pernah serik mengemis di platform media2 sosial untuk mendapatkan duit dengan cara yang mudah. Sehingga topup pun tidak segan silu meminta kepada masyarakat.

Diharap dengan pended4han ini, netizen yang telah diperdaya silalah tampil ke balai berdekatan untuk membuat laporan tentang Puan Roshaya ini. Diharapkan juga tiada lagi pihak lain yang turut diperdaya oleh beliau dengan meminta simpati sebagai pes4kit k4nser tahap 4.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : Fb Kai Auburn

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*