[VIDEO] “Sebab I Mahal, I Jual Dir…” Fara Mendoza Tersalah Cakap, NetiIzen Mulakan Semula Teka Teki

 

Selagi belum dided4hkan senarai nama selebriti dan Instafamous yang terlibat dengan kes pel4curan kelas atasan, selagi itu netiizen masih lagi cuba untuk berteka-teki.

Harini ini satu berita mengejvtkan telah didedahkan oleh netiizen apabila potongan video pendek live Facebook yang dilakukan oleh Fara Mendoza dimuat naik semula di Twitter

 

 

Sebelum ini, nama Fara Mendoza turut pernah terpalit dengan isu pel4curan tersebut tetapi telah disangkal oleh tuan empunya badan bahawa dia langsung tidak terlibat langsung dalam kegiatan kotor itu.

Video pendek itu menujukkan Fara sedang mempert4hankan dirinya apabila dikatakan masih lagi belum mendirikan rumah tangga kerana tidak laku.

Ada yang cakap aku ni hiina tak kahwin, tak ada orang nak. Excuse me, hello Malaysia! Muka aku yang cantik macam ni, tak ada orang nak kau cakap?

Namun semasa sedang lantang bersuara, Fara secara tidak sengaja tersalah cakap.

Mungkin terlampau ber4ng, sehingga membuatkan pelakon berusia 30 tahun itu tersalah cakap dan membuatkan netizen terperanjat.

Sebab I mahal, I jual dir… I jual mahal! Tak macam kau, jual murah.

Kini netizen di Twitter sudah mula memperkatakan semula berkenaan isu berkenaan sehingga ada yang menvduh dia turut terlibat dalam kerja kotor tersebut.

Dalam masa yang sama, selepas ayatnya itu disalah ertikan oleh netizen, Fara telah memuatnaik beberapa Instastory berkenaan hal itu.

Menurutnya dia hanya tersalah cakap dan mengapa sehingga ada yang cuba untuk aibkan dirinya?

Fara turut menegaskan bahaya dia tidak sesekali membuat kerja tidak bermoral begitu dan akui rasa berani kerana berkata benar.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber: HOTFM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*