[VIDEO] Baru 3 Hari Nikah, Isteri Men4ngis Suami M3ninggaI kerana sesuatu yang m3milukan terjadi

 

Setiap couple yang baru berkahwin, pasti sudah mengimpikan rumah tangga bahagia dan kekal berpanjangan. Tapi siapa dapat men0lak takdir Allah, jika saIah seorang daripada suami isteri dijempvt menghadap Ilahi terlebih dahulu. Demikianlah perasaan yang perlu ditempvh seorang wanita di Ind0nesia apabila diuji beberpa hari selepas pernikahannya.

Baru 3 hari menikah, suami terlibat dalam n4has sebelum k0ma dan ‘perg1’ untuk selamanya.

Menerusi portal Tribunnews, Al-Qadri Daeng Kasang dan juga Kartini Daeng Bunga baru sahaja diijabkabvlkan. Namun 3 hari kemudian si suami terIibat dalam satu n4has jalan raya. Ak1bat keced3raan tervk yang dialami, lelaki berkenaan telah k0ma lebih seminggu sebelum akhirnya menghembvskan n4fas terakhir di sebuah pusat perubatan.

Tvlar video meravng dan kvcup j4sad beberapa kali.

Kisah mereka berdua tuIar selepas ada yang berkongsi video wanita berkenaan mer4ung kerana t1dak sanggup melepaskan pemerg1an suaminya. Malah dia turut dilihat beberapa kali mengvcup j4sad Allahy4rham sebelum dikebvmikan sambil ditenangkan ahli keluarga di sisi.

Video:

Bingvng dan sed1h nak terima semua ni. Keikhlasan dan kesabaran diuji dalam waktu yang sama.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen sangat bersimp4ti dengan kejadian berkenaan. Ramai juga berkongsi perasaan apabila pernah berada di tempat yang sama seperti wanita tersebut. Biarpun sed1h, namun mereka perlu meneruskan kehidupan seperti biasa.

Sumber: Portal Tribunnews & Instagram Makassar_iinfo,kisah dunia via Dbongkar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*