Bekas Suami Ziana Zain Dihukvm Penj4ra

 

Bekas suami penyanyi terkenal Ziana Zain iaitu Armin Zaharin Ahmad Zambri dijatuhkan hukvman penj4ra lapan bulan kerana merot4n anak lelakinya oleh Mahkamah Majistret Shah Alam pada 28 September lalu.

Bagaimanapun, Armin memfailkan rayuan di Mahkamah Tinggi untuk mengenepikan sabitan dan hukvman bagi kesalahan itu pada tarikh sama hukvman dijatuhkan.

Peguam yang mewakili Armin berkata rayuan itu sepatutnya ditetapkan hari ini untuk pengurusan kes di hadapan Penolong Kanan Pendaftar Mahkamah Tinggi Nur Azizah Jaafar namun ditangguh berikutan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB).

Terdahulu, mahkamah menjatuhkan hukvman selepas mendapati Armin Zaharin bersalah atas pertudvhan dengan sengaja menyebabkan keced3raan lvka dan leb3m di bahagian tangan anak lelakinya yang berumur 9 tahun menggunakan sebatang rot4n di sebuah rumah pada 24 Februari 2018.

Bagaimanapun mahkamah membenarkan pelaksanaan hukvman terhadap Armin Zaharin ditangguhkan sehingga proses rayuan selesai namun menaikkan jumlah jaminan daripada RM5,000 kepada RM8,000.

Armin yang merupakan bekas ketua pramugara itu ditangk4p pada 2 Mac 2018 selepas Ziana membuat lap0ran polis pada 27 Februari 2018.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 9 Mei 1998 dan dikurniakan empat cahaya mata iaitu tiga lelaki dan seorang perempuan berumur lingkungan 11 hingga 20 tahun.

Ziana dan Armin Zaharin sah bercer4i dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam pada 12 Julai 2018.

Sumber : ROTIKAYA

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*