Ibu dedah keadaan svspek sebelum memutuskan untuk membawa anaknya serah diri pada pihak polis dan dipuji ramai natizen.

 

Sehari selepas kejadian, svspek yang dipercayai menjadi daIang 1nsiden Siti Nur Surya telah pun diberk4s poIis selepas dibawa ibunya untuk memberi keterangan. Pelajar Tingkatan 6 itu telah dit4han rem4n selama 7 hari hingga Isnin minggu hadapan oleh Mjistret Engku Nurul Ain Engku Muda.

Saya kenal kedua-dua ayahnya, minta orang ramai henti buat spekuIasi bvkan-bvkan.

Menerusi perkongsian di Facebook, Mr Zaid Hisyam meminta orang ramai untuk berhenti daripada membuat spekuIasi tentang tr4gedi berkenaan. Sebagai kenalan rapat kepada kedua-dua keluarga svspek serta Allahyarh4mah, dia mengakui mereka semua adalah orang yang baik.

Ibu mana yang tidak tau r1ak wajah anak yang ketakvtan atau berb0hong bila diperhatikan.

Namun di sebalik semua itu, yang paling dikagumi adalah ibu kepada tertvduh sanggup mengenep1kan perasaan sayangkan anak demi sebuah keadilan kepada Siti Nur Surya. Tindakan tersebut dibuat setelah melihat r1ak wajahnya yang ketakvtan apabila diperhatikan.

Mereka berdua sahabat baik & dianggap anak sendiri oleh keluarga masing-masing

Walaupun tahu apakah kesan tindakan yang diambil kelak, namun wanita tersebut tetap menggagahkan diri untuk memvjuk svspek. Meskipun tidak diketahui m0tif sebenar kejadian tetapi lelaki berkenaan tidak menaf1kan kedua-dua keluarga mempunyai hubungan akrab.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Facebook Mr King Hisyam Zaid, erin sakura

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*