“Macam-Macam Perkara Tidak Sahiih Disebarkan…”- Bapa Nafii Surya Pakai Gelang Emas

 

Bapa kepada Siti Nur Surya, Ismail Muda, 58, menafiikan d4kwaan yang tersebar luas di media sosial kononnya gelang emas milik Siti Nur Surya juga dicu-ri suspek dalam kejadian pada Ahad lalu itu.

Menurut beliau, arwh yang merupakan anak kelima dari tujuhnya tidak memakai barangan kemas sewaktu kejadian.

“Arwah anak saya (Siti Nur Surya) tidak gemar pakai barangan kemas. Saya minta warganet tidak menyebar perkara tidak sahiih di media sosial.

“Saya terkiilan macam-macam perkara tidak sahiih disebarkan sehingga mengganggu em0si ahli keluarga saya terutama anak bongsu (Nur Liyana Syuhada, 15) yang masih kemvrungan sehingga hari ini,” katanya.

Dalam pada itu, remaja perempuan berusia 19 tahun yang merupakan suspek kes pembvnuhan Siti Nur Surya Ismail dipercayai menggunakan wang milik mangsa yang diambilnya untuk membayar hutang.

Ayah Siti Nur Surya, Ismail Muda, 58, berkata, beliau dimaklumkan perkara itu ketika dipanggil po-lis untuk melakukan pengecaman pada semalam.

“Saya dimaklumkan individu yang menerima duit tersebut telah memulangkannya kepada po-lis setelah berita kem4tian anak saya (Siti Nur Surya) dan penahanan svspek tersebar,” katanya.

Sumber: Kosmo Online

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber: GEMPAK

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*