Masih Ingat Dgn Munni? Ini Foto Jelita Harshaali Malhotra Ketika Sambut Perayaan Diwali

 

Aktres cilik bersama Salman Khan dari filem Bajrangi Bhaijaan, Harshaali Malhotra baru-baru ini telah berkongsi beberapa gambar kemeriahan menyambut perayaan Diwali  di media sosial.

Harshaali Malhotra itu ternyata semakin dewasa dalam gambar terbaru dan peminatnya hampir tidak dapat mengenalinya. Pada tahun 2015, Harshaali memulakan debutnya dengan pengarah Kabir Khan.

 

 

 

Aktres comel itu memegang watak sebagai kanak-kanak yang mengalami masalah  pertuturan bernama Munni yang terpisah dengan ibunya ketika berkunjung ke India dari Pakistan. Pada masa itu, Harshaali Malhotra masih berusia 7 tahun.

Harshaali juga memenangi anugerah Debut Wanita Terbaik kerana peranannya dalam filem ini. Selain Harshaali dan Salman, filem ini juga dibintangi oleh Kareena Kapoor, Nawazuddin Siddiqui dan Meher Vij.

Dalam gambar terbaru, Harshaali dilihat melakukan upacara tradisi di rumahnya dengan menulis kapsyen, “Selamat Diwali, semua orang !! Inilah tahun-tahun yang menggembirakan dan indah untuk kita semua”

Foto: IG Harshaali Malhotra

Sebelumnya, dalam sebuah wawancara, pengarah audisi, Mukesh Chhabra memberitahu bahawa Harshaali dipilih dari antara 8,000 kanak-kanan untuk peranan tersebut. Harshaali itu juga muncul dalam rancangan TV seperti Laut Aao Trisha dan Qubool Hai.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber: murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*