Khai Bahar Akhirnya Tampil Dedah Sesuatu Selepas Tular Gambar Beliau Dengan Usahawan Kosmetik Yang Telah Diserbv Sebelum Ini

 

Penahanann usahawan k0smetik yang disyakl terbablt dengan sindlket penyelvdupan ddah jenis mthamphetamlne rentas negara baru-baru ini turut memberi templas kepada penyanyi Khai Bahar.

Mengakui menjadi duta untuk salah satu produk keluaran syarikat milik usahawan tersebut, Khai berkata dia tidak mengetahui mengenai pembabitan lelaki bergelar ‘Datuk Seri’ dari Kelantan dengan aktiviti berkenaan.

“Saya tak tahu-menahu mengenai pembabitan individu itu… tapi saya sedar mengenai gambar kami tular di media sosial.

“Saya baru sahaja menjadi duta untuk produk minuman susu berperisa keluaran syarikat itu.

Foto kami diambil pada September lalu semasa pertemuan bagi memblncangkan mengenai pr0duk.

“Tentang isv lain saya tak tahu-menahu, saya hanya jalankan tanggungjawab… itu pun masih belum buat kerja lagi sebagai duta sebab masih baru,” katanya kepada mStar.

Khai ditemui semasa pelancaran Konsert Inteam 20 Tahun yang diadakan di pejabat Inteam Records, Petaling Jaya, Selangor.
Khai merupakan salah seorang penyanyi yang akan membuat persembahan bersama kumpulan nasyid Inteam, Unic, Hijjaz, Zayne, Lah Ahmad dan Exists.

Konsert secara virtual itu akan dipancarkan secara langsung dari Warisan Hall Studio Sijangkang, Selangor pada 12 Disember depan.

Sementara itu, penyanyi lagu Bayang ini berkata dia menyerahkan sepenuhnya kepada pegvam untuk membuat keputusan mengenai kontraknya sebagai duta dengan syarikat berkenaan.

Malah Khai mengakui tidak terkesan apabila nama dan gambarnya dikaitkan dengan isv itu.

“Sama ada nak teruskan kerjasama dengan pr0duk itu… saya serahkan kepada peguam sahaja.

“Sejujurnya isv ini tak menganggu kerjaya sebab saya hanya jalankan kerja sahaja.

“Apa yang berlaku boleh dijadikan pngajaran, mungkin selepas ini saya akan lebih berhati-hati sebelum bersetuju menerima sesuatu tawaran kerja,” ujarnya.

Pada 13 November lalu, media melap0rkan penahanann seorang usahawan kosmetik selepas dlsyaki terbabit dengan slndiket penyeldupan ddah jenis mthamphetamlne.

Usahawan kosmetik itu ditahan bersama adik lelakinya, seorang tentera lain-lain pangkat berusia 25 tahun.

Ketika serbvan svspek dua beradik itu menaiki Ford Mustang dan polis berjaya mermpas 120 bungkusan teh clna mengandungi bahan dlsyaki ddah mthamphetamlne dengan anggaran berat 126.85 kilogram dan nilai rampasan dianggarkan bernilai 5 jvta.

Polis turut mermpas kenderaan mewah itu, dianggarkan bernilai 500,000 yang didaftarkan di atas nama isteri kepada svspek kedua.

Sejurus tersebar berita pena
hanan itu, pengarah syarikat tampil menaflkan mereka mempunyai kaitan dengan lelaki berkenaan.

Pihaknya mengesahkan bahawa lelaki ditahaan itu bukanlah ketua pegawai eksekutif (CEO) syarikat terbabit seperti yang ditularkan di media sosial.

Sumber : Mstar via transformasi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*