Comelnya! Wajah Puteri Sulung Tunku Aminah & Dennis Muhammad Cvri Perhatian

Kira-kira 9 bulan lalu,  YAM Tunku Tun Aminah Binti Sultan Ibrahim dan suaminya Dato Dennis Muhammad telah menyambut kelahiran sulung puteri mereka, Layla Sofiah. Ketika Majlis berendam surai yang berlangsung pada 4 Mac yang lalu, beberapa foto yang telah dikongsikan Facebook Rasmi Sultan Ibrahim. Namun, melalui foto-foto yang dikongsikan wajah puteri mereka tidak diperlihatkan.

Walaubagaimanapun, orang ramai akhirnya dapat melihat wajah puteri mereka menerusi IG Stories Yang Amat Mulia Che Puan Khaleeda Bustamam, isteri kepada isteri kepada Duli Yang Amat Mulia Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris Ibni Sultan Ibrahim.

Menerusi foto yang dikongsikan, dapat dilihat Tunku Aminah sedang menggendong Layla Sofiah dan suaminya berada di sisi.

Foto: IG @ymchepuankaleeda
Foto: IG @ymchepuankaleeda

Difahamkan foto-foto ini diambil saat Keluarga Diraja Johor berkumpul untuk menyambut hari ulang tahun Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar, ke-62 di Istana Pasir Pelangi, Johor Bahru, sabtu lalu. (21 November).

Foto: FACEBOOK @officialsultanibrahim

Menurut tinjauan kami, rata-rata netizen begitu teruja melihat wajah Layla Sofiah buat pertama kalinya.


Untuk info, Tunku Aminah merupakan puteri tunggal Sultan Johor itu telah mendirikan rumah tangga dengan Dennis Verbaas seorang warganegara Belanda pada 14 Ogos 2017. Dennis telah memeluk islam pada 31 Mei 2015 dengan nama islamnya kini Dennis Muhammad Abdullah.

Sumber : Murai.my

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*