Dai Syed Ditudvh Rog*l, Bawa Pulang Gadis Ke Rumah?

 

Di laman Twitter malam tadi, terdapat pendedahan daripada seorang netizen yang mana mendedahkan terdapat ramai gadis telah menjadi mngsa kepada pendakwah dan penyanyi, Dai Syed.

Dkwa Ramai Menjadi Mngsa

Dalam pendedahan tersebut, netizen mendkwa rakan baiknya telah menjadi mngsa rogl Dai Syed sehingga membuatkan gadis itu menjadi tr4uma. Lebih mengejutkan, bukan sahaja rakannya malah terdapat beberapa lagi gadis turut menjadi mngsa apabila pelantun Ya Agmal Eyoun itu dikatakan kononnya membawa mereka pulang ke rumahnya.

Jalankan Sias4tan Lanjut

Susulan daripada itu, pihak Murai.my telah menghubungi pengurus kepada Dai Syed bagi mendapatkan kenyataan berkenaan dakw4an tersebut.

Akui terkejut dengan dakw4an itu, menurutnya pihak mereka akan menjalankan sias4tan lanjut dan akan tampil dengan satu kenyataan rasmi dalam masa terdekat. Sebagai info,

Dai Syed atau nama sebenarnya Syed Shah Iqmal Syed Mohammad Shaiful Jamalullail, 25 dikenali ramai sebagai selebriti yang berbakat besar kerana menggunakan bakat yang dimiliki untuk menyampaikan dakwah kepada orang ramai.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber: murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*