Ustaz Abu Syafiq Menawarkan Khidmat Peguam Pd Wani Dan Siap Sound Seseorg Cukup2 Menzali1mi Orang. Bertaubatlah!”

 

Dalam pada itu, seorang pendakwah kontr0versi di kenali sebagai Abu Syafiq turut memuat naik isu yang sama di IG beliau. Dia di lihat cuba membela Wani  dengan menawarkan khidmat peguam

“Saya difahamkan Wani Chomel mungkin akan disam4n. Saya tidak pasti apakah sebabnya. Namun saya mahu ingatkan pihak yang mahu meny4man Wani agar muhasabah diri sendiri dahulu.

“Wani bukan orang senang. Kamu mungkin kaya. Boleh guna duit dan segala kemudahan. Tapi ingat Allah Ada. Tu jek. Ingat ye. Allah ada.

“Jika Wani dis4man kerana hanya meluahkan kesedihan diri kerana merasakan dirinya diperguna insya Allah pihak saya akan turut bantu beliau atas dasar hamba yang susah dizalimi. Cukup-cukup menzali1mi orang. Bertaubatlah!” tulis Abu Syafiq lagi

Apa kah Abu Syafiq yang di maksdukan oleh Dato Aliff? Sama-sama kita nantikan episode kisah ini pada isnin nanti, kerana menurut Dato Aliff dia akan mengdakan sidang media khas untuk memberi penjelasan lanjut mengenai kes yang melibatkan beliau dan Wani

Aliff juga tidak menolak tindakan Wani itu didorong oleh individu lain yang cuba menjatuhkan dirinya atas sebab tertentu.

Dato Aliff juga memuat naik satu lagi status berkenaan “Melayu j4tuhkan Melayu”

“Good morning smua ramai betul melayu nak jatuhkan melayu..korang rasa siapa ekk org tuu.seronok sy baca komen natizen bkn apa natizen sekrang bijak2.. siapa yg bijak cer komen

sumber

berita terdahulu

Saya ada bukti…” – Rasa terh1na, Ustaz Abu Syafiq mahu sam4n Aliff Syukri 1 Billion ringgit

Terdahulu, usahawan kosmetik terkenal Datuk Aliff Syukri, telah mengadakan satu sidang media berhubung salah faham yang berlaku antara pihak dengan Ali Puteh berhubung soalannya kepada balu arw4h Abam, berkenaan harta peninggalan.

Bagaimana pun, ketika sidang media itu juga usahawan tersebut memaklumkan mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap Ustaz Abu Syafiq didakwa telah memuat naik status memfitn4h terhadap produk keluaran beliau.

Aliff Syukri nak saman fitn4h

Aliff Syukri berkata, dia tidak kisah orang mahu mengh1na dirinya, tetapi jangan menyentuh mengenai produk yang dikeluarkan. Ini kerana, dia menegaskan kesemua produknya mendapat kelulusan.

Semua saya cakap ada bukti

Membalas kenyataan Aliff Syukri, Ustaz Abu Syafiq menerusi satu muat naik di Facebook, memberitahu bahawa dia tidak akan tunduk dengan tuntutan usahawan tersebut.

Menurut ustaz itu, segala dicakapkan berkenaan usahawan tersebut sebenarnya disertakan dengan bukti, termasuk produk yang dinyatakan.

Saya mahun sam4n 1 Billion

Maka, ustaz berkenaan akan meny4man semula Aliff Syukri sebanyak satu billion ringgiy, kerana kenyataannya dianggap telah mengh1na.

“1 billion ringgit Malaysia saya akan saman Datuk Seri Aliff Syukri kerana mengh1na saya…”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

 

Sumber : https://apaceritatv.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*