[VIDEO] “Semoga Tenang Di sana” – Posting Terbaru Hidayah Undang Sebak

 

Industri seni tanah air, digemparkan dengan pemergian pelawak dari Kumpulan Bocey, Syed Umar Mokhtar atau lebih mesra dikenali sebagai Abam pada bulan Februari yang lalu. Walaupun sudah berbulan arwh meninggl dunia, namun pemergiannya masih dirasai oleh ahli keluarga dan sahabat handal.

Terbaru, isteri kepada arwah Abam, Hidayah, berkongsi satu video ‘istimewa’ di laman Instagramnya, khas buat arwah suaminya.

Hari ulang tahun ke-3

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by hidayah_ (@hidayah_abam)

 

 

Menerusi video yang berdurasi hampir lima minat itu, memaparkan segala kenangan arwh Abam bersama isterinya Hidayah. Segala kenangan mereka berdua bersama anak tersayang, Hamzah, juga turut diselitkan di dalam video tersebut. Difahamkan, hari ini merupakan ulang tahun perkahwinan mereka yang ketiga. Pada posting tersebut, Hidayah turut mendoakan supaya suaminya tenang dan diberikan ganjaran syurga.

Namun, siapa tahu jodoh mereka tidak berkekalan dan Abam dijemput terlebih dahulu oleh Sang Pencipta. Sebak!

Sedihnya!

Menjengah ke ruangan komen rata-rata warganet turut menzahirkan rasa sedih apabila melihat video tersebut. Tidak berakhir di situ, warganet turut memberikan kata-kata semangat kepada Hidayah terus kuat dan mendoakan supaya roh Abam ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Sumber: Hidayah Abam via Ohbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*