“Cepat Betul Kau Pergi Nis, Baru Jumpa Bulan Lepas” – Pengurus KFC M4ut Di Lorong Kcemasan

 

Alor Gajah : Pengurus restoran makanan segera m4ut selepas motosikal ditunggangnya merempvh bahagian belakang sebuah bas persiaran yang r0sak di Kilometer 201.3 Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) arah selatan, di sini, hari ini.

Dalam kejad1an kira-kira pukul 2.30 petang itu, mngsa, Nur Anis Rosme Sameon, 23, yang beralamat di Taman Ukay Perdana, Ampang, Selangor, meninggaI dun1a di tempat kejadian ak1bat keceder4an prah di kepaIa.

Apa yang berlaku kepada Anis mengundang piIu rakan rakan yang mengenali dirinya antaranya adalah Syazwanie Jabar.

“Innalillahiwainnailaihirojiun.. Pemerg1an yg buat aku betul betul tak sngka. Mmber baik masa sekolah, cepat betul kau pegi nis. Last jumpa kau kt KFC bape bulan lepas.”

Betul aku terkejvt bila dapat tau kau da takde. Semoga allah permudahkan urusan kau disana dan ditempatkan dikalangan org yg beriman.. Aminn!! Al-fatihah (dibaca),( 1997-2020 ) Nur Anis Rosme binti Sameon daIam kenangan.

Ketua PoIis Daerah Alor Gajah, Superintenden Arshad Abu berkata, hasil soal s1asat dengan pemandu bas berusia 49 tahun terbab1t, kenderaan berat itu diletakkan di lorong kecmasan pada pukul 3 pagi selepas mengalami ker0sakan.

Bagaimanapun ketika pemandu bas berkenaan sedang membaiki bas tersebut, mngsa yang menunggang motosikal jenis SYM tiba-tiba merempvh bahagian belakang bas berkenaan.

Akibat kemaIangan itu, mngsa mengalami keceder4an p4rah dan disahkan men1nggal dunia di tempat kejadian oleh pegawai prubatan,kata ketika dihubungi di sini, hari ini.

Katanya, pihaknya meminta sksi awam yang melihat kejadian tersebut untuk tampil bagi membntu sias4tan.

Sias4tan di tempat kjadian tdak menemui sebarang kesan geseran dan tayar, jadi kita percaya kemaIangan berlaku selepas mngsa gagaI mengawal motosikal ditunggangi.

M4yat mngsa telah dihantar ke Unit F0rensik HospitaI Alor Gajah untuk bdah s1asat dan sias4tan akan diteruskan mengikut Sksyen 41(1) Ak ta Pengangkutan Jalan 1987, katanya.

Jn4zah akan tiba malam ni dirumah keluarganya di Felda air tawar 4 dari H0spital Alor Gajah dan akan dikbumikan malam ini juga di Tanah Perkburan Felda air tawar 4, semoga keluarganya t4bah yang maha esa lebih sayangkan arwh. Al fatihah.

-MT-

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*